Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55

#1
RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
Chciałem zrobić porządek z komputerem w 2011, ogólnie potrzebuje procesor, płyte główną i ram.


to co może być ważne w tym wątku a zostało mi ze starego kompa to:
GPU: PowerColor Radeon HD5670 512Mb GDDR5
PSU: Antec Neo HE 430W


nabyłem już:
CPU: Phenom II X2 555 3,2GHz At X4 B55 965 3,8GHz BE BOX - 400 zł

nadal zastanawiam się nad
MOBO: Asus M4A88TD-V EVO/USB3 - 385zł vs ASRock 870 Extreme3 - 315zł
RAM: do ASRock'a kumpel kupił A-Data Plus 1600 C8 i tak samo mi sugeruje, nie wiem czy to dobry wybór, jeśli asus to coś co będzie mógło wykorzystać DDR3 2000(O.C.) na nim dostępne i fajnie byłoby gdyby timingi dało się konkretnie zmniejszyć np 7-7-7-21

Jeśli jest jeszcze jakieś MOBO do Phenoma X4 B55 na 3,8ghz godne uwagi to proszę pisać, chętnie się zainteresuje.

Ogólnie do wydania na MOBO i RAM mam razem 800 zł ale jak będzie warto dołożyć $ do zestawu to nie będzie problemu.

W przyszłości najprędzej pewnie będę wymieniał grafikę i zasilacz.
Natomiast chciałbym aby MOBO posłużyło mi na dłużej, nawet jak zechce wymienić kiedyś CPU na takie które będzie miało 6 rdzeni. Z czasem może dorzucę ramu jeszcze jak będzie $.

O bude i chłodzenie się nie martwcie.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
MoBo to wez to,,na co ci takie drogie......MSI 870-C45 /AMD870/ 239zł spokojnie ci starczy...ma bardzo dobre OC pamieci, ogolnie jest bardzo szybka... a ram jak chcesz to wez najzwyklejsze goodramy 2x2gb cl9 1600mhz za 190zł a jesli chcesz miec jakies oc to wez G.Skill 4GB (2x2GB) 1600MHz CL8 ECO 330zł

i zmiana zasilacza na Fortron FSP460-60GHN 460W 169zł lub Fractal Design Integra 500W 215zł

a jesli naprawde zalezy ci na dobrej plycie to Asus M4A88TD-V EVO/USB3 /AMD 880G/ bedzie idealna wg mnie ... ;p
Jeśli potrzebujesz pomocy, pisz na PW albo GG.



 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#3
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
(09.01.2011, 19:22)~Anonim napisał(a): MOBO: Asus M4A88TD-V EVO/USB3
RAM:A-Data Plus 1600 C8

Dobry wybór.
[Obrazek: 2063059.png]

 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#4
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
(09.01.2011, 20:30)waple napisał(a): MoBo to wez to,,na co ci takie drogie......MSI 870-C45 /AMD870/ 239zł


Panie to mobo co proponujesz nawet nie ma usb 3, a ja z tej plyty to min 2 lata chce korzystac, (dysk przenosny z usb 3 juz czeka) potrzebuje czegos solidnego

mobo od msi mialem poprzednio, milych doswiadczen nie mam (seria byla wadliwa, karty sieciowe zje****, na poczatku dochodzenie dlaczego sypie blue screenem a pozniej odsylanie plyty do producenta zeby poprawili, a i tak padla po jakims roku - ogolnie syf)

ogolnie slabe propozycje widze "i zmiana zasilacza na Fortron FSP460-60GHN 460W 169zł lub Fractal Design Integra 500W 215zł"

zasilacz o 30W mocniejszy ? za 170 zł aż bałbym sie kupić coś takiego, bałbym sie kupić zasilacz poniżej 300-400 zł, jak to sie mówi w komputerze najważniejszy jest zasilacz (dobry to podstawa kazdego zestawu)

poczytalem jeszcze wiecej na temat tego asusa i asrocka, i przemowil do mnie Asus M4A88TD-V EVO/USB3, same zalety jak dla mnie a kasa za cene jakosci to nie problem, tak jak pisalem mam 800 do wydania

w każdym razie dzięki za pomoc, dam znac jeszcze jak z ramem zdecyduje
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
to jesli wiesz lepiej to po kiego grzyba zakladasz temat a pozniej jezdzisz po ***** forumowiczom???? te zasilacze co ci podałem sa najczescie polecanymi zasilaczami na kazdym forum i sprawdzaja sie dobrze...drozszych ci do tego calego zestawu nie potrzeba a jesli chcesz to kup sobie elektrownie 1000W i sie ciesz...
Jeśli potrzebujesz pomocy, pisz na PW albo GG.



 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#6
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
(09.01.2011, 20:30)waple napisał(a): i zmiana zasilacza na Fortron FSP460-60GHN 460W 169zł lub Fractal Design Integra 500W 215zł

Powiedz mi po cholere ma zmieniać zasilacz?

Atautor pamiętaj, że jak masz dobre ramy to żeby ich nie ograniczać musisz podkręcić NB procka.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#7
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
(09.01.2011, 21:04)waple napisał(a): to jesli wiesz lepiej to po kiego grzyba zakladasz temat a pozniej jezdzisz po ***** forumowiczom???? te zasilacze co ci podałem sa najczescie polecanymi zasilaczami na kazdym forum i sprawdzaja sie dobrze...drozszych ci do tego calego zestawu nie potrzeba a jesli chcesz to kup sobie elektrownie 1000W i sie ciesz...
Obciążalność linii 12V:
Fortron 408W
Fractal 408W
Antec 384W

Więc gdzie tu jest sens wymiany Drapanie
[Obrazek: 2063059.png]

 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#8
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
MoBo:
A Może ASUS M4A89TD PRO/USB3.0 - Płyta na lata Wesoły ale koszt też duży 650zł ? Tańsza wersja z drobnymi róznicami - M4A89GTD PRO/USB3.0 - 520zł
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#9
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
(09.01.2011, 21:04)waple napisał(a): to jesli wiesz lepiej to po kiego grzyba zakladasz temat a pozniej jezdzisz po ***** forumowiczom???? te zasilacze co ci podałem sa najczescie polecanymi zasilaczami na kazdym forum i sprawdzaja sie dobrze...drozszych ci do tego calego zestawu nie potrzeba a jesli chcesz to kup sobie elektrownie 1000W i sie ciesz...


w temacie prosilem o doradzenie mi w wyborze mobo i ramu, bo mialem maly dylemat, gdybym wiedzial lepiej nie potrzebowalbym porady

aby jeszcze bardziej sprecyzowac jakiego mobo potrzebuje wspomnialem ze bede chcial w przyszlosci wymienic karte graficzna , a co za tym idzie zapewne tez zasilacz bo nie wiem czy pociagnie to wszystko, ale nie prosilem o pomoc w wyborze tych podzespolow

a btw jesli mam do wydania 800 zl na obie te czesci to dlaczego mam oszczedzac na tym i kupowac mobo za 239 zl


"Atautor pamiętaj, że jak masz dobre ramy to żeby ich nie ograniczać musisz podkręcić NB procka. " pamietam, ale ramow nie bede krecil specjalnie obinze tylko timingi do 7-7-7-21 na tych a data plus c8
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#10
RE: RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55
No to może od razu weź dobry zasilacz? Seasonic ET 500W starczy spokojnie z zapasem. Kosztuje nieco ponad 200 zł i co z tego? Jest jednym z lepszych zasilaczy. Ale jak tak bardzo chcesz wydać kasę to weź to i tyle. http://www.esc.pl/product_info.php?cPath...s_id=32882 Będzie dużo lepszy i starczy na rozbudowę.
kruki92 napisał(a):Witam , przychodzę tu do Państwa dość poirytowany oraz po prostu wkurzony  problem polega na tym, że mam b dobry net upc kablówke  centrum Warszawy żadna radiówa za 20 zł bo jest to 150 mb troche za niego płacę
Wiem, że chcesz wydać pieniądze, a ja mam rzeczy, które mogą Ciebie zainteresować!
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Upgrade Mobo, CPU, Ram (maks. 1700zł) Cinco 1 666 08.04.2019, 06:05
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade PC (mobo, cpu, ram, ssd) GENAS 2 706 15.11.2018, 19:33
Ostatni post: Kaxers
  Domowy rendering z Xiaomi 4k do 2000 zł [CPU+MOBO+RAM] dann1987 27 3138 02.10.2018, 17:15
Ostatni post: pieterman09

Skocz do:


Wybrane wątki (RAM + MOBO za +/- 800 zł do Phenom II X2 555 @ X4 B55)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Skrzynka do grania za 5500 zł iGrzes 59 4148 08.09.2018 10:21
Ostatni post: iGrzes
  Ocena stworzonego zestawu dragon1107 16 1538 07.09.2018 21:33
Ostatni post: pieterman09
  3k+ zestaw do oceny MrMarley 1 628 07.09.2018 12:50
Ostatni post: ~Anonim
  ocena zestawu mordziaty 2 704 02.09.2018 23:04
Ostatni post: ~Anonim
  Zmiana Podstawki Mysiok721 19 2117 01.09.2018 09:49
Ostatni post: pieterman09
  Granie/okazyjne streamowanie 3000-3500 zł Nalad 3 747 31.08.2018 14:28
Ostatni post: ~Anonim
  jaki zasilacz do ryzen 5 1600 gtx550ti Niko® 12 1686 30.08.2018 18:53
Ostatni post: ~Anonim
  Ocena sprzętu za ~5k Aderth 3 751 30.08.2018 16:50
Ostatni post: pieterman09
  Nowa karta do tego zestawu Nutella7212 2 659 30.08.2018 07:14
Ostatni post: pieterman09
  Zestaw PC do 3000 zl shukor 17 2251 29.08.2018 18:03
Ostatni post: ~Anonim
  jaki ram do Z370 AORUS Gaming K3 i i7 8700 Pyszny_seans 28 2591 28.08.2018 19:27
Ostatni post: pieterman09
  Zasilacz do zestawu dailyxe 5 691 28.08.2018 11:52
Ostatni post: ~Anonim
  Upgrade PC, po zepsuciu się karty.. Pysto 25 1982 27.08.2018 18:20
Ostatni post: pieterman09
Ściana Wymiana 4690k na 8400; płyta główna z WiFi; cooler macho - czy pasuje? buzzcult 10 1325 26.08.2018 19:53
Ostatni post: pieterman09
  Karty Graficzne KKKAKKKA 26 2142 26.08.2018 19:07
Ostatni post: ~Anonim