Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Radek RX570 bledy na monitorach

#1
Radek RX570 bledy na monitorach
czesc

Nie wiem o co chodzi, ale zlozylem tydzien temu kompa :

Dysk SSD Samsung 970 EVO 250GB PCIe x4 NVMe (MZ-V7E250BW)
Płyta główna MSI B450-A PRO
Procesor AMD Ryzen 7 2700X 3.7GHz, 20MB, BOX (YD270XBGAFBOX)
Zasilacz SilentiumPC Vero L2 600W (SPC165)


i do tego dobralem wlasnie radka 570 z moreli Gigabyte, 

2 dni nie bylo problemu, wczoraj pozyczylem 2 monitor od kumpla bo moj mial stare wejscie analogowe, i mam teraz dwa stara 21 wejsciem cyfrowym podlaczona i drugi monitor przez HDMI, i wszystko niby ok, ale jeszcze nie wiem czy zawsze ale przynajmniej bardzo czesto gdy odejde od kompa i monitory sie wygasza jak wlacze 21 to cala sniezy jak stare TV jak kanalu nie bylo, musze wlaczyc i wylaczyc(normalnie przyciskiem na monitorze i wtedy dziala), podczas pracy sie nic nie dzieje.

A na drugim monitorze przed chwila tez sie cos podzialo i byl caly zielony, ale to narazie tylko raz sie zdazylo i byc moze dotknalem kompa i to hdmi sie zruszylo,

Jest sie o co martwic co moze byc przyczyna?? wszystkie czesci sa nowe 
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#2
RE: Radek RX570 bledy na monitorach
Co to dokładnie za monitory ? Sprawdzałeś czy problem występuje również na innym monitorze/ tv ?
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj - POMAGANIE NIC NIE KOSZTUJE,A TAK WIELE ZNACZY. Wesoły



Kart Graficznych na daną chwilę właściwie NIE MA poza szrotami przepłaconymi . Jeśli masz grafikę to NIE JEST czas na jej wymianę czekaj co najmniej do wiosny ! 
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: Radek RX570 bledy na monitorach
https://www.x-kom.pl/p/42773-monitor-led...zarny.html

na drugim monitorze podlaczanym przez hdmi nie wystepuje, a wczesniej przez 2-3 lata na innym kompie tez nigdy
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#4
RE: Radek RX570 bledy na monitorach
To prawdopodobnie jeden z monitorów bądź sam kabel masz uszkodzony . Ile wejść DVI masz w karcie ? Na wszystkich próbowałeś ?
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj - POMAGANIE NIC NIE KOSZTUJE,A TAK WIELE ZNACZY. Wesoły



Kart Graficznych na daną chwilę właściwie NIE MA poza szrotami przepłaconymi . Jeśli masz grafikę to NIE JEST czas na jej wymianę czekaj co najmniej do wiosny ! 
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#5
RE: Radek RX570 bledy na monitorach
wejsc w karcie 1 dvi i 1 hdmi, ale dziwne to jest bo monitor dziala bez zarzutow tylko wlasnie jak sie wygasi to trzeba go wlaczyc tak jakby 2 razy bo za pierwszym razem sniezy
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Radek RX570 bledy na monitorach)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Co sądzicie o RX570? IXerPL 56 6711 15.02.2020, 16:10
Ostatni post: Meski_portal
  Pokoparkowy rx570 miodu12 3 1066 05.01.2020, 17:13
Ostatni post: pieterman09
  ASRock Phantom GamingX, Radeon RX570 4G OC GDDR5 czy XFX Radeon RX 570 8GB GDDR5 SizahPL 15 1840 23.11.2019, 21:44
Ostatni post: pieterman09

Skocz do:


Wybrane wątki (Radek RX570 bledy na monitorach)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Używane GPU do max. 230 pln torran100 4 1958 19.08.2020 01:19
Ostatni post: tomtom*
  undervolting rtx 2070 super despo 19 3105 12.08.2020 09:01
Ostatni post: despo
Ściana Sterowniki nvidia GT820M volveras 1 1701 08.08.2020 22:57
Ostatni post: Michu_PL
Shy Przesiadka z RX590 FATBOY Stachu9292 3 1699 08.08.2020 20:05
Ostatni post: pieterman09
  wymiana skopanej rx480 na inną kartę. Prośba o poradę Komandos83 3 2166 28.07.2020 20:19
Ostatni post: pieterman09
  Porypane ceny używanych kart GTX Jastrzyk 21 2578 21.07.2020 13:19
Ostatni post: pieterman09
  Poszukiwania taniej używanej karty ok 200 zł konsultant 75 5995 10.07.2020 20:52
Ostatni post: tomtom*
Scared gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep cyberbrain666666 10 3329 09.07.2020 17:03
Ostatni post: cyberbrain666666
  Karta graficzna do złomka z 2012 do 400-450zł matusz 3 2109 01.07.2020 21:15
Ostatni post: pieterman09
  Jakie Thermal Pady do RTX 2080 TI windforce OC? cerativ 18 3332 30.06.2020 00:50
Ostatni post: MonteCristo
  Karta graficzna GeForce 6150 LE Sterowniki garo1980 1 1852 29.06.2020 20:16
Ostatni post: pieterman09
  Tania nowa karta graficzna do pracy seju89 12 2978 24.06.2020 15:11
Ostatni post: seju89
  Niepoprawne zachowanie GPU cerativ 15 3024 19.06.2020 06:03
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana karty graficznej. jarekbachanek 36 5181 18.06.2020 20:20
Ostatni post: pieterman09
  nowa karta graficzna 800 zl NIKCZEMNIK 9 1874 16.06.2020 18:14
Ostatni post: Crims