Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

S9+, problem z Netflixem

#1
S9+, problem z Netflixem
Witam, posiadam s9+ od półtorej roku i tydzień-dwa tygodnie temu pojawił się problem z zacinaniem się odtwarzacza filmów w aplikacji Netflix. Dzieje się to tylko tam, ogólnie telefon nigdy nie ma żadnych lagów, w serwisie youtube też jest wszystko dobrze, gdy tylko włączę serial to telefon zacina się cały, nic nie da się zrobic i naprawia się to dopiero po zgaszeniu ekranu chociaż też nie chce się wyłączyć on od razu, od czasu do czasu telefon samoczynnie się odcina i serial leci dalej. Czasami po ponownym odblokowaniu telefonu wyskakuje komunikat, że interfejs przestał działać. Co może być tego przyczyną?
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#2
RE: S9+, problem z Netflixem
Cytat:asami po ponownym odblokowaniu telefonu wyskakuje komunikat, że interfejs przestał działać. Co może być tego przyczyną?
Samsungowski launcher gryzie się z apką Netflixa, na to wygląda. Spróbuj zainstalować inny launcher np. Nova Launcher ze sklepu Play i sprawdź czy problem nadal występuje.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Skocz do: