09.03.2019, 20:01
Samoczynnie wyłączające się programy - nowy laptop
Cześć,
mam świeżo zakupionego laptopa. Po rozpakowaniu rozpocząłem przygotowanie komputera pod siebie,
po kolegi: instalka Kaspersky, potem Mozilla FF, Chrome, Thunderbird.
Pierwsze co zauważyłem to samoczynne wyłączanie się przeglądarek - praca i nagle przeglądarki znika, dotyczy to FF, Mozilli, jak i Edge
Potem co jakiś czas, między wywalaniem się przeglądarek W10 wyrzucał bluescreena i restart. Ściągnąłem ADWCleanera i Malwarbytes i te programy również potrafił wyłączyć, wyskakiwały tez komunikaty o nieudanym uruchomieniu Kasperskiego (pewno w trakcie pracy crashowało proces).
Co zrobiłem?
1. Skany ADWCleanera, Malwarbytes, Kasperskyego nie pomogły.
2. Aktaualki Flash, Java i czyszczenie CCleanerem też nie pomogło (myślałem, że to kwestia tylko przeglądarek)
3. Próbowałem naprawić system wg: https://support.microsoft.com/pl-pl/help...ted-system
4. W końcu zdesperowany nawinąłem nowy system z partycji recovery laptopa
Model laptopa: HP 15-da0012nw
Logi:
1. OTL
a) log: http: //www.wklejto.pl/720480
b) extras: http: //www.wklejto.pl/720489
2. RSIT: http: //www.wklejto.pl/720488
3. SilentRunners: http://www.wklejto.pl/720493
4. GMER: http://www.wklejto.pl/720494
5. MBRCheck: http://www.wklejto.pl/720498
Z góry dziękuję za pomoc.
mam świeżo zakupionego laptopa. Po rozpakowaniu rozpocząłem przygotowanie komputera pod siebie,
po kolegi: instalka Kaspersky, potem Mozilla FF, Chrome, Thunderbird.
Pierwsze co zauważyłem to samoczynne wyłączanie się przeglądarek - praca i nagle przeglądarki znika, dotyczy to FF, Mozilli, jak i Edge
Potem co jakiś czas, między wywalaniem się przeglądarek W10 wyrzucał bluescreena i restart. Ściągnąłem ADWCleanera i Malwarbytes i te programy również potrafił wyłączyć, wyskakiwały tez komunikaty o nieudanym uruchomieniu Kasperskiego (pewno w trakcie pracy crashowało proces).
Co zrobiłem?
1. Skany ADWCleanera, Malwarbytes, Kasperskyego nie pomogły.
2. Aktaualki Flash, Java i czyszczenie CCleanerem też nie pomogło (myślałem, że to kwestia tylko przeglądarek)
3. Próbowałem naprawić system wg: https://support.microsoft.com/pl-pl/help...ted-system
4. W końcu zdesperowany nawinąłem nowy system z partycji recovery laptopa
Model laptopa: HP 15-da0012nw
Logi:
1. OTL
a) log: http: //www.wklejto.pl/720480
b) extras: http: //www.wklejto.pl/720489
2. RSIT: http: //www.wklejto.pl/720488
3. SilentRunners: http://www.wklejto.pl/720493
4. GMER: http://www.wklejto.pl/720494
5. MBRCheck: http://www.wklejto.pl/720498
Z góry dziękuję za pomoc.