Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Sprawdzenie logów

#1
Sprawdzenie logów
Witam
Można prosić o sprawdzenie logów, komputer spowolnił, skanowałem adwcleaner i malwarebytes nic nie wykryły.


http://www.wklejto.pl/925553
http://www.wklejto.pl/925554
http://www.wklejto.pl/925555
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#2
RE: Sprawdzenie logów
Ok, pokaż jeszcze screen z programu Crystal Disk Info, ocenimy stan dysku twardego.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#3
RE: Sprawdzenie logów
Nie dało się powiększyć, zrobiłem tak:
https://zapodaj.net/images/3d0794bfaac6e.jpg

Co to za plik w AppData\Local GDIPFONTCACHEV1.DAT Można go usunąć?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#4
RE: Sprawdzenie logów
Z dyskami wygląda na to, że jest ok. Co do pliku, to wygląda na to, że jest to jakiś plik konfiguracyjny, sprawdź go, wgrywając na stronę "VirusTotal".

Też ni nie widze niepokojącego w logach. Zrobimy sprzątanie w systemie. Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" . Otworzy się Notatnik, wklej do niego:


Kod:
HKU\S-1-5-21-3713839495-3914646145-1868965264-500\...\Run: [Sidebar] => %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (Brak pliku)
EmptyTemp:


Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Dalej pobierz program "RogueKiller" w wersji portable. Przeskanuj nim system, nic nie usuwaj, pokaż tylko log ze skanowania na razie.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#5
RE: Sprawdzenie logów
Wyłączyłem antywirus eset (wstrzymaj ochronę) włączyłem skanowanie w RogueKiller (Standard Scan) trwała 2 min i 37 sekund,

Kod:
Program            : RogueKiller Anti-Malware
Version            : 15.1.3.0
x64                : Yes
Program Date       : Nov  9 2021
Location           : C:\Users\Krystian\Downloads\Nowy folder\RogueKiller_portable64.exe
Premium            : No
Company            : Adlice Software
Website            : https://www.adlice.com/
Contact            : https://adlice.com/contact/
Website            : https://adlice.com/download/roguekiller/
Operating System   : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64-bit
64-bit OS          : Yes
Startup            : 0
WindowsPE          : No
User               : Krystian
User is Admin      : Yes
Date               : 2021/11/17 00:34:51
Type               : Scan
Aborted            : No
Scan Mode          : Standard
Duration           : 154
Found items        : 0
Total scanned      : 46026
Signatures Version : 20211112_123736
Truesight Driver   : Yes
Updates Count      : 2

************************* Warnings *************************

************************* Updates *************************
Google Chrome (32-bit), version 95.0.4638.69
 [+] Available Version        : 96.0.4664.45
 [+] Wow6432                  : Yes
 [+] Portable                 : No
 [+] update_location          : C:\Program Files\Google\Chrome\Application

VLC media player (32-bit), version 2.2.1
 [+] Available Version        : 3.0.16
 [+] Wow6432                  : Yes
 [+] Portable                 : No
 [+] update_location          : C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC


************************* Processes *************************

************************* Modules *************************

************************* Services *************************

************************* Scheduled Tasks *************************

************************* Registry *************************

************************* WMI *************************

************************* Hosts File *************************
is_too_big      : No
hosts_file_path : C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts


************************* Filesystem *************************

************************* Web Browsers *************************

************************* Antirootkit *************************

Log z FRST

Kod:
Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 14-11-2021
Uruchomiony przez Krystian (17-11-2021 01:41:19) Run:2
Uruchomiony z D:\Nowy folder
Załadowane profile: Krystian & Administrator
Tryb startu: Normal
==============================================

fixlist - zawartość:
*****************
HKU\S-1-5-21-3713839495-3914646145-1868965264-500\...\Run: [Sidebar] => %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (Brak pliku)
EmptyTemp:
*****************

"HKU\S-1-5-21-3713839495-3914646145-1868965264-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Sidebar" => pomyślnie usunięto

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 5207126 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 1492436 B
Edge => 0 B
Chrome => 37949630 B
Firefox => 92526618 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Public => 0 B
ProgramData => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 128 B
LocalService => 128 B
NetworkService => 2610 B
Krystian => 2710188 B
Administrator => 2787028 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 144.1 MB danych tymczasowych Usunięto.

================================


System wymagał restartu.

==== Koniec  Fixlog 01:41:22 ====

Plik czysty na stronie nic nie wykryło.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#6
RE: Sprawdzenie logów
W FRST wszystko zrobione, log z RK czysty, jedynie do aktualizacji Chrome i VLC. Oceń działanie systemu, jaja to nie pomoże to jedynie jeszcze optymalizacja ewentualnie, bo tak to masz system czysty.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#7
RE: Sprawdzenie logów
Komputer dalej wolno chodzi, chyba przeinstaluje windowsa. Dzięki za sprawdzenie logów. Pozdrawiam
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#8
RE: Sprawdzenie logów
Ok, bo jak chcesz to możemy jeszcze podziałać z autoruns, zobacz też jak jest podczas czystego rAzruchu Windows

https://support.microsoft.com/pl-pl/topi...7a1807f3dd
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#9
RE: Sprawdzenie logów
Podczas czystego rozruchu lepiej, ale to jeszcze nie to. Przeinstaluje windowsa, powinno pomóc. Dzięki za pomoc.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#10
RE: Sprawdzenie logów
No to ciekawe, bo podczas czystego rozruchu są łagodne tylko usługi od Microsoftu. Ok, jak reinstalujesz system to na razie wszystko.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Sprawdzenie logów)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o sprawdzenie logów dawidd007 5 1031 23.12.2021, 12:47
Ostatni post: Illidan
  Proszę o sprawdzenie logów. zee84 11 2537 25.10.2021, 15:25
Ostatni post: Illidan
  Sprawdzenie logów cvx10 11 3168 04.10.2021, 16:11
Ostatni post: Illidan

Skocz do: