Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Sprzęt niespełniający oczekiwań, a zwrot 10 dniowy Morele.net

#1
Sprzęt niespełniający oczekiwań, a zwrot 10 dniowy Morele.net
Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale, jeśli coś nie tak proszę o przeniesienie. Czy miał ktoś styczność ze sklepem morele.net w kwestii zwrotów? W każdym razie wytłumaczę sytuację. Kupiłem części do nowego pc'ta sprzęt przyszedł, aż po 8 dniach roboczych, no ale nie to jest najważniejsze. Pudełka kiedy je otwierałem były pogniecione, niektóre trochę podarte, ale sprzęt był cały i wcale nie wyglądało to na winę przewoźnika, gdyż pudło, w którym znajdowały się części nie było poobijane. Ale skoro sprzęt był cały, to postanowiłem go złożyć w tzw. zestaw. No i po złożeniu 1 dnia było wszystko w porządku zadowolony, że nie będę miał żadnych problemów obejrzałem film itp. poużywałem sprzętu w całości, a także peryferii (klawiatura i myszka). Po drugim, czy 3 dniu zaczęła drgać mi obudowa od dysku twardego i jest to strasznie wkurzające, jakby jechała jakaś mini motorówka. Następnie zacząłem słyszeć terkotanie wentylatora od zasilacza, nie jest to jakiś straszny dźwięk, ale terkoce i prawdopodobnie nie trzyma napięć, potrafi mi się wyłączyć komputer jakby był odłączony z prądu i ponownie włączyć przy ponownym uruchomieniu systemu (raczej nie powinien tak robić). Również piszczą mi cewki pod obciążeniem w msi, a wszyscy zarzekali się, że to cicha karta i nic się nie powinno dziać, a piszczy pod obciążeniem. Dodam na koniec, że mam oryginalne pudełka. I tu rodzi się moje pytanie, nie chcę wymiany towaru, gdyż jestem zniesmaczony, bo nowy sprzęt działa jak *** nie dokończę, chcę zwrotu pieniędzy. Ale jest jeden problem, nie wiem czy mogę oddać sprzęt przez zwrot 10 dniowy, gdyż nosi on normalne ślady użytkowania, głównie chodzi mi o peryferia czyt. klawiatura i mysz. Czy w takim razie przysługuję mi prawo do zwrotu 10 dni, jeśli ten okres nie minął czy muszę reklamować towar jako niezgodny z umową?
P.S Z góry przepraszam za chaotyczne opisanie sytuacji, ale śpieszę się do pracy i nie mam czasu tutaj uprawiać filozofii.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#2
RE: Sprzęt niespełniający oczekiwań, a zwrot 10 dniowy Morele.net
1. Po pierwsze, jeśli przy odbiorze towaru od kuriera widzisz, że opakowania są uszkodzone to odmawiasz przyjęcia towaru i spisuje się protokół uszkodzenia. Towar wraca do sprzedawcy.
2. http://centrumsprzedawcy.pl/cala-prawda-...-od-umowy/
i5-6500+Spartan 3 LT/GTX 1060 6GB/Z170A PC MATE/2x8GB 2933MHz
SSD 128GB/SSHD 1TB/500W/SB X-Fi/S24D330/Win 10
ThinkPad X201
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#3
RE: Sprzęt niespełniający oczekiwań, a zwrot 10 dniowy Morele.net
Właśnie sprzęt odbierałeś w NetPunkcie, czy kurier ci dostarczył ? Jeżeli sam odbierałeś sprzęt to ze zwrotem będziesz miał łatwiej. Na stronie morele przechodzisz do swojego konta i szukasz Serwis, reklamacje, zwroty i wybierasz zgłoś produkt, opisujesz co ci się nie podoba i dostarczasz dla nich sprzęt i albo na miejscu zabiorą od ciebie towar i dadzą ci pieniądze jeżeli to jest zwrot a nie miną okres 10 dni, albo oni to odbierają i wysyłają do serwisu, wtedy otrzymujesz weksel i gostek ci powie jaki jest czas serwisowania. Morele wysyła sprzęt do serwisu raz w tygodniu chyba w czwartek. Na swoim koncie będziesz mógł śledzić postęp reklamacji. Jeżeli reklamacja pójdzie po twojej myśli do będziesz mógł wybrać czy chcesz nowy sprzęt, czy zwrot pieniędzy. A jeżeli kurier dostarczył ci paczkę to postępujesz tak samo tylko chyba będziesz musiał nadać paczkę z własnej kieszeni.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#4
RE: Sprzęt niespełniający oczekiwań, a zwrot 10 dniowy Morele.net
Nie muszę chyba tutaj pisać ze zwrot 10 dniowy POLEGA NA ODDANIU TOWARU ORAZ NIE TRZEBA PODAWAĆ "DLA CZEGO SIĘ GO ODDAJE" bo takie jest prawo konsumenta przy zakupie na odległość,

Masz poczytaj zaraz na samym wstępie pisze

http://www.prawneinfo.pl/prawo-konsument...towaru.php

jeśli nie minął okres 10 dni pakujesz towar w karton, piszesz pisemne oświadczenie ze dokonujesz Zwrotu (nie reklamacji) wysyłasz towar tak aby oni go mieli nie później niż 14 dni od daty wysłania listu. Jedyne co musisz spełnić to oddać im towar w 100% sprawny i nie u uszkodzony mechanicznie wizualnie elektrycznie.
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
morele zwrotmorele zwrot towaru morele zwrotyzwrot towaru morele.netoddanie sprzetu 10 dni morelemorele net zwrot pieniędzyzwroty@morele.netmorele net zwrotmorele net wzroty 10internet mobilny a 10-dniowy zwrot

Podobne wątki (Sprzęt niespełniający oczekiwań, a zwrot 10 dniowy Morele.net)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nowy Komputer z Morele - No Signal Detected Desop 5 1568 28.10.2016, 23:19
Ostatni post: Emiel
Toungue Zwrot routera od RTV euro AGD krycha666 3 1177 21.05.2014, 18:16
Ostatni post: rooneyasd
  Zestaw z Morele, problem z instalacją windows marcin105 4 1108 09.03.2013, 10:46
Ostatni post: marcin105

Skocz do:


Wybrane wątki (Sprzęt niespełniający oczekiwań, a zwrot 10 dniowy Morele.net)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Aktualizacja sprzętu Tazz 2 577 17.02.2019 20:08
Ostatni post: Tazz
  Chwilowe lagi podczas korzystania z routera, zrywanie internetu Adam2213 0 537 17.02.2019 16:32
Ostatni post: Adam2213
  Artefakty , spadki napięcia i wyłączanie po wymianie procesora. Cris420 14 1718 16.02.2019 18:04
Ostatni post: pieterman09
  Sprawdzanie sprzętu przez BIOS mgalon 2 598 16.02.2019 12:42
Ostatni post: kamel16
  Spadki fpsow w malo wymagajacych grach. skullkid 6 800 16.02.2019 05:09
Ostatni post: Illidan
  Jak skutecznie i cicho chłodzić mini PC? Pieczatki 3 686 15.02.2019 19:50
Ostatni post: MonteCristo
  Problem z laptopem Konsar 11 1450 14.02.2019 12:57
Ostatni post: MonteCristo
  Problem z kierownicą aulluson12 0 565 12.02.2019 22:28
Ostatni post: aulluson12
  Komputer wyłącza się przy wymagających gierkach. zbyszeq 10 1359 12.02.2019 21:41
Ostatni post: pieterman09
  Losowy czarny ekran + wzrost prędkości wentylatorów. aht 8 1170 11.02.2019 14:01
Ostatni post: aht
  Niepokojący dźwięk z dysku i testy benchmark w nowym laptopie zelek112 2 718 11.02.2019 09:03
Ostatni post: zelek112
  Zawieszanie komputera i brak sygnału dla ekranu DrIuS 0 720 11.02.2019 02:07
Ostatni post: DrIuS
  Win7 x64 - Restart po zamknięciu sytemu. Win7 ultimate x64 stefekp80 1 599 10.02.2019 14:32
Ostatni post: muflon37
Ściana dysk g jest niedostępny ciemnastrefa 2 714 08.02.2019 10:33
Ostatni post: Illidan
  Problem z zalogowaniem się do systemu WINDOWS 7 Adamssss90 2 749 08.02.2019 10:29
Ostatni post: Illidan