Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Telefon do ~ 900zł Na RATY

#1
Telefon do ~ 900zł Na RATY
1. Ile masz pieniędzy do przeznaczenia na telefon?
~900zł
2. Chcesz komórkę z sklepu internetowego, allegro czy komisu komórkowego?
Che telefon na raty wiec tam gdzie będzie najkorzystniej
3. Jakie firmy cię interesują?
Zalezy co bedzie(nie nokia)
4. Do czego telefon ma być wykorzystywany? - podaj funkcje, na których przede wszystkim Ci zależy.
Telefon do ogólnego użytku
5. Ma mieć system operacyjny?
Tak
6. Będziesz modyfikował telefon?
Nie wiem
7. Interesują Cię telefony z dotykowymi wyświetlaczami? Jeżeli tak to w jakim przedziale powinna być wielkość wyświetlacza?
Około 4'
8. Używany wchodzi w grę, czy może tylko nowe egzemplarze?
Nowy
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#2
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
LG p990, p920, Xperia P, SGS Advance.
 Przeglądarka: firefox
#3
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
Xperia P. Broń boże LG jakieś do codziennego użytku...
(01.10.2014, 20:33)FackleTackle napisał(a): At666
Koleś ale ty masz wejście smoka na ten dział. Widzę, że opętała cie magia cyferek. 1gb ramu więcej #emejzing

Duży uśmiech
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#4
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
(05.10.2012, 15:24)666_666_666 napisał(a): Xperia P. Broń boże LG jakieś do codziennego użytku...

666 At juz nie przeszkadzaj... aktualizacje nic nie mają do użytkowania smartfonów LG.



Po prostu w tej cenie nic lepszego nie ma w dodatku że i tak p920 pewnie nie kupi bo chce na raty sprzęt, a sklep zapewne będzie chciał ok 1200zl.
[Obrazek: buttonRapideo.png]

Ja ściagam bez limitów, a ty?  Zarejestruj się i odbierz darmowy transfer! 
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
#5
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
(05.10.2012, 15:24)666_666_666 napisał(a): Xperia P. Broń boże LG jakieś do codziennego użytku...

Jakieś arugumenty, czy nie bo nie?
 Przeglądarka: firefox
#6
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
Nie, bo :

-serwis w Mławie dno i wodorosty,
-wsparcie software'owe oficjalne J.W.
-co jak co, ale LG mimo tego, że są lepsze niż kiedyś też stosunkowo często mają awarie...
(01.10.2014, 20:33)FackleTackle napisał(a): At666
Koleś ale ty masz wejście smoka na ten dział. Widzę, że opętała cie magia cyferek. 1gb ramu więcej #emejzing

Duży uśmiech
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#7
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
Wybrałem XPERIE P . Interesuje mnie zakup na 10 rat, i jestem ciekaw jak działają raty na allegro opłaca sie brac? Ile bede musiał zapłacić więcej, czy jest może jednak inny sklep w którym się bardziej opłaca. Interesuje mnie konkretnie ta aukcja http://allegro.pl/show_item.php?item=2687553252

Czy ten telefon nie bedzie za duzy ? Czy SGSa bedzie znacznie mniejszy ?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#8
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
(05.10.2012, 19:02)ProxC1 napisał(a): Czy ten telefon nie bedzie za duzy ? Czy SGSa bedzie znacznie mniejszy ?

Tak trudno porównać sobie ich wymiary?
Wkleję ci...:
Xperia P
Wymiary (wys. x szer. x grub.) :122,00 x 59,50 x 10,50 mm
SGS
Wymiary (wys. x szer. x grub.) :122,40 x 64,20 x 9,90 mm
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#9
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
Bdb wybór dot. telefonu. Gratuluję. Wesoły

Co do rat - znajdziesz wszystko na allegro.
(01.10.2014, 20:33)FackleTackle napisał(a): At666
Koleś ale ty masz wejście smoka na ten dział. Widzę, że opętała cie magia cyferek. 1gb ramu więcej #emejzing

Duży uśmiech
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#10
RE: Telefon do ~ 900zł Na RATY
Takie jeszcze jedno pytanie bo znalazłem jeszcze 2 fajne telefony Xperia U i Sola który z nich będzie wydajniejszy ? I czy warto dołozyc do Xperia P ? :D
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Telefon do ~ 900zł Na RATY)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Smartfon do 900zł Barosz 24 2607 26.12.2018, 23:37
Ostatni post: Barosz
  Smartphone do 900zł jawa2m1 5 1385 01.02.2018, 07:30
Ostatni post: krzysiek1993
  telefon na budowę 800-900zł Xavi8 4 1387 25.05.2017, 10:34
Ostatni post: Brajanek

Skocz do:


Wybrane wątki (Telefon do ~ 900zł Na RATY)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Telefon do ok. 1100zł - bateria, wygoda StormRage 4 898 24.03.2017 05:00
Ostatni post: krzysiek1993
  Jaki używany (ew. nowy) smartfon do 800 zł juri_92 20 3662 23.03.2017 21:10
Ostatni post: krzysiek1993
  Smartfon dla Mamy- P8 Lite czy Y6 PRO? waple 3 764 22.03.2017 07:05
Ostatni post: krzysiek1993
  Smartfon do 500zł doniex56 4 1143 21.03.2017 08:45
Ostatni post: wesner
  Jaki używany niedrogi smartfon? domincfc 1 782 18.03.2017 11:42
Ostatni post: krzysiek1993
  Nowy tel z oferty Play Mishkaa 1 805 18.03.2017 11:38
Ostatni post: krzysiek1993
Question Jaki telefon z androidem (1. do multimediów 2. niewymagający) do ~400 zł? Rager 1 938 18.03.2017 06:43
Ostatni post: krzysiek1993
  Uniwersalny Smartfon do 1200 zł patriot18 6 1584 17.03.2017 11:02
Ostatni post: krzysiek1993
  Mocny telefon do 5" Maro123 11 1827 14.03.2017 21:31
Ostatni post: Maro123
  Używany tablet za do 500zł. grabaz20 0 711 09.03.2017 13:29
Ostatni post: grabaz20
  Uniwersalny smartphone na Androidzie do 1500 PLN tyrion94 9 1154 06.03.2017 19:02
Ostatni post: tyrion94
  Telefon do 320zł max. prototal1 3 852 01.03.2017 00:31
Ostatni post: krzysiek1993
  Smartphone za 1500-2000zł Blunt 8 1090 27.02.2017 20:21
Ostatni post: Blunt
  Smartfon z dobrą baterią ~ 700 zł tiquet 10 2695 27.02.2017 12:38
Ostatni post: tiquet
  Telefon ~1000 zł - RAM alcon 5 818 27.02.2017 05:38
Ostatni post: krzysiek1993