Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Upgrade

#1
Upgrade
Cześć, mógłby ktoś doradzić w sprawie kupna karty graficznej ? (może być używana) Myślałem nad GTX 950, lub 1050
Być może Procesor ograniczałby kartę, ale w przyszłości planuje też wymianę, chciałbym żebyście napisali jaki procesor byłby git

Płyta główna : Gigabyte F2A85X-D3H

Procesor: AMD A10-5800k

Zasilacz: Corsair VS650

Obudowa: Cooler Master Elite 330U



Sprzęt ma już kilka lat.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#2
RE: Upgrade
Możesz kupić taką kartę, wzrost będzie duży ale 100% z niej nie wyciśniesz przy tym procu. Tak czy siak myślę że warto.
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#3
RE: Upgrade
Spoko, ale o który chodzi ? Bo ja napisałem że GTX950, lub 1050, a i jeszcze jaki w miarę tani procesor nie ograniczalby karty
 System operacyjny: linux Przeglądarka: chrome
#4
RE: Upgrade
kwestia ceny ... 950 aż tak dużo od 1050 słabsza nie jest a może będzie odpowiednio tańsza .
i5 2400 to najtaniej co by tej karty nie ograniczało . Aczkolwiek zamiast tak się bawić jak płyty pod te i5 coraz droższe i coraz starsze to i ryzyko awarii coraz większe to pozbierał bym i zrobił na ryzenie by mieć porządną rozbudowę i już nowy sprzęt .
Jak wogóle z ramem u ciebie ? ile kości i po ile GB masz ?
Tak czy siak do zmiany platforma tzn proc + płyta + chłodzenie {chyba że zmieniałeś i masz coś co pasuje na nowsze sockety np spc fera } i jeżeli by to był ryzen to też ram ...
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#5
RE: Upgrade
Jeżeli chodzi o RAM to mam 2x po 2GB Hyperx, ale oczywiście się dokupi z kartą grafcziną, tylko nie wiem czy 4GB w jednej kości będzie git,

Ogólnie to chyba zrobię tak, że teraz kupie te 950 czy tam 1050, dokupię tego ramu i dysk ssd bo nie mam, a w przyszłości zmienie procesor i płytę, bo jak narazie to nie mam kasy ;
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#6
RE: Upgrade
4gb w 1 kości ... wtedy byś miał 4+2 ... słabo , ale i tak nie opłaca się tu dużo inwestować to by było powiedzmy ... do gier z przed 2016 starczy spokojnie . do nowszych to już może być różnie .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#7
RE: Upgrade
Gdybym kupi jeszcze 4GB w 1 kości to bym miał wtedy 8gb ramu bo teraz mam 2 kości po 2 GB

Gdybym kupił tą grafę załóżmy GTX 1050, jeszcze 4 GB ramu , mialbym wtedy 8 gb, bo nie oplaca mi sie wiecej jak w przyszlosci bede zmienial plyte na ddr4, to to było by coś takiego,

Płyta główna : Gigabyte F2A85X-D3H

Procesor: AMD A10-5800k

Dysk: 465GB SEAGATE ST3500413AS

Pamięć RAM: 8GB

Karta Graficzna: GTX 1050

Zasilacz: Corsair VS650

Obudowa: Cooler Master Elite 330U


Potem wymienibym Procka na jakiegoś innego, płyte na jakąś ddr4 i nowy ram żeby pasował do płyty głównej

Myślę, że wtedy pograłbym sobie w Fortnite na przykład, na przyzwoitych fpsach ( w sensie po zmianie tej karty graficznej i po dokupieniu ramu)
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#8
RE: Upgrade
a no tak ... zapomniałem że masz 4 sloty ram , no to 8gb by było idealnie , chyba że będzie tanio 2x2 to dawaj bo i tak ram będzie zmieniany na ddr4 idąc w ryzena ... ale to pewnie nie tak szybko .

w fortnite powinno być spoko bo aż tak bardzo wymagająca nie jest .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#9
RE: Upgrade
Tak właśnie chyba zrobię, że wezmę tą kartę graficzną, dokupi się 4gb ramu i będzie git, a w przyszłości się wymieni płytę główną, procesor na jakiegoś ryzena i ten ram na ddr4.

Chodzi mi o to żebym sobie przyjemnie pograł w tego fortnite, gram jeszcze w lola ale tam nawet na tym starym sprzęcie miałem 60-100 fps.

Dzięki za pomoc pozdro
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#10
RE: Upgrade
pozdro i powodzenia z modernizacją .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Skocz do:


Wybrane wątki (Upgrade)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Najtańszy pecet (przeglądarka, yt) cbn 11 1522 18.09.2018 09:36
Ostatni post: MonteCristo
  Komputer do 1500 gry tytyu1 24 2304 17.09.2018 22:20
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja do 3000zł pod gry Agon 8 758 17.09.2018 20:39
Ostatni post: pieterman09
  Opłacalność modernizacji komputera kubix 11 1570 17.09.2018 17:06
Ostatni post: pieterman09
  PC do 3500-4000zł zikq 9 1276 16.09.2018 23:32
Ostatni post: pieterman09
  Pc na komunie darecki79 92 8032 16.09.2018 13:37
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana podzespołów do 2500zł Keygan 34 2858 15.09.2018 20:40
Ostatni post: pieterman09
  Thermaltake Smart SE 530W czy wystarczy??? kopmark1 3 871 15.09.2018 18:10
Ostatni post: pieterman09
  2tyś, przebudowa pod posiadane części paker31 2 804 13.09.2018 14:01
Ostatni post: paker31
  Nowy komputer do ok 3000 przemek919126 14 1964 12.09.2018 21:00
Ostatni post: Niko®
  Komputer za około 5500 do grania Panzers17 3 942 10.09.2018 22:20
Ostatni post: pieterman09
  Ogólne rozkiny na temat rynku podzespołów . MonteCristo 13 1757 10.09.2018 16:36
Ostatni post: MonteCristo
  Modernizacja komputera i5 4570 , asus 7790 do 2000zł adamv11 6 806 09.09.2018 22:58
Ostatni post: adamv11
  Wymiana zasilacza+chłodzenie cpu m4niek1990 16 1583 09.09.2018 12:06
Ostatni post: m4niek1990
  Co ulepszyć/poprawić w Komputerze Luki89PL 10 1536 08.09.2018 12:55
Ostatni post: pieterman09