Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Upgrade platformy 4,5-5 k

#1
Upgrade platformy 4,5-5 k
Zestaw będzie głownie do gier a grane będzie przynajmniej  na razie w rozdziałce FHD.
Co posiadam obecnie: 
CPU: i5 2500 k 4.5 ghz
Cooler: Macho B/W 140
MOBO: Asrock p67 pro b 3 
GPU: Gigabyte Windforce 670 GTX
PSU: BQ l8 630 watt
HDD: WD Blue 1tb
CASE: Cooler Master Haf+ 912
RAM: Goodram 4GBx2 Play 1600 

Prosiłbym o złożenie zestawu pod gry w wyżej wymienionym budżecie z zachowaniem tych części,które się daOczko
PS. Kiedy coffe lake będą w końcu dostępne dla zwykłych śmiertelników bo w magazynach pustka ? 
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#2
RE: Upgrade platformy 4,5-5 k
Nie ma sensu sprzedawać starego kompa.

Zmień proc na 2600K https://www.olx.pl/oferta/procesor-intel...3e3aa08c17

Sprzedaj te 4 kostki RAMU i kup http://allegro.pl/16gb-komplet-2x8-gb-cr...88320.html

Zmień GPU na 1060 6GB/580 8GB jeżeli grasz w FHD 60Hz i masz świetny komp.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: Upgrade platformy 4,5-5 k
Ten i7 2600 k da aż takiego kopa do FHD ? Jednak postanowiłem że ze sprzedaży proca,ramu,płyty,karty ,zakupię dobry monitor do czegoś więcej niż fhd.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#4
RE: Upgrade platformy 4,5-5 k
pewnie że da ... dokładaj ramu , 2600k i kręć i wtedy sobie proc poradzi genialnie . zobacz sobie np na kanał hardwarecanucks jak ostatnio z i7 8700k porównali ...w grach różnice zerowe Krzywy
szkoda marnować kasy . zamiast marnować kasę na zmianę wciąż wydajnej platformy ładuj grafikę ile cię stać czyli np gtx1080 a jak byś grał w większej rozdzielczości od 1080p to nawet i 1080ti śmiało . Z tego będziesz mieć ogromny zysk . np scoobany z tego forum ma i7 2600kAt4.8ghz + 16gb ram i gtx1080 i takie kombo daje bardzo wysokie osiągi w grach ... chciał zmieniać platformę a te 2000zł spożytkował na grafikę i ma ogromny zysk .
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#5
RE: Upgrade platformy 4,5-5 k
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałbym się takich wyników po starej i7 jestem miło zaskoczony :D Nie mniej jednak chciałbym żeby ktoś złożył zestaw na nowej platformie.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#6
RE: Upgrade platformy 4,5-5 k
dla mnie żadne zaskoczenie , z i7 1gen na i7 2gen był większy przeskok niż z 2gen do dziś + zarąbiście się kręcą ...
zmieniać go to marnowanie kasy xD
tym bardziej że intelowo się zachciało glutu potem i nowe procki grzeją się jak oszalałe a nawet najlepsze chłodzenie nie pomoże bo poprostu pasta na rdzeniu która zastąpiła lut nie przewodzi wystarczająco dobrze i ciepło nie dociera do chłodzenia xD
Nawet nie myśl o nowej platformie bo zysk nie będzie duży , a raz że wydasz sporo a 2 że sobie możesz piekarnik zrobić z kompa a to wątpliwa przyjemność której niestety zaznałem kupując 4670k ...
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Upgrade platformy 4,5-5 k)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wymiana platformy czy upgrade karty graficznej? [5500 zł] TeKay1994 7 534 27.09.2018, 03:54
Ostatni post: Crims
  Wymiana platformy - procesor, płyta i karta graficzna do 750 PLN geekboy68k 13 1338 08.04.2018, 19:03
Ostatni post: pieterman09
  Zmiana platformy - 1156 minicomp 7 868 07.01.2017, 16:10
Ostatni post: pieterman09

Skocz do:


Wybrane wątki (Upgrade platformy 4,5-5 k)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja PC nowe GPU Lu85 1 526 19.02.2018 18:17
Ostatni post: pieterman09
  Zestaw komputerowy do codziennego użytku KRZYSIEKTK 26 1633 18.02.2018 22:58
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja/tuning obudowy. pytam32 22 1564 17.02.2018 20:55
Ostatni post: pytam32
  Komputer 3000zł + monitor Predek92 14 1811 17.02.2018 17:21
Ostatni post: Predek92
  Pomoc przy składaniu komputera `juni 5 659 17.02.2018 13:30
Ostatni post: Purple Haze
  Ocena Komputera za ok. 2000zł TIFI 7 665 16.02.2018 18:59
Ostatni post: pieterman09
  DOŁOŻENIE SSD I USB 3.0 Saxiw 6 665 16.02.2018 18:21
Ostatni post: pieterman09
  Pytanie dotyczącek kupna zestawu mt17 6 558 16.02.2018 16:59
Ostatni post: mt17
  Pomoc w doborze podzespołów + kilka pytań MiXeR 8 874 14.02.2018 16:51
Ostatni post: pieterman09
Cool Modernizacja komputera lelof 8 1136 14.02.2018 12:03
Ostatni post: pieterman09
  zestaw zapytanie do 2k meyu334 18 1916 13.02.2018 22:51
Ostatni post: pieterman09
  Ocena zestawu do 2000 zł Lukaspar 6 981 12.02.2018 13:59
Ostatni post: pieterman09
  zasilacz do 1070/1080 Emsik183 9 531 12.02.2018 13:57
Ostatni post: pieterman09
  Jaka karta graf. thu23der 5 516 11.02.2018 21:20
Ostatni post: pieterman09
  Komputer bez karty graficznej do ok. 2350zł krzysiu51 6 625 11.02.2018 18:59
Ostatni post: pieterman09