Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Vista Inspirat 2 !!

RE: Vista Inspirat 2 !!
Siedzę na tym od miesiąca i żadnych problemów nie ma, przy takim dziadzie jak AMD Athlon 2800+, FX 5600 i 512RAM, więc jest dobrzeOczko
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Vista Inspirat 2 !!
Ja się też przesiadam z vista transformation pack na TO!!!!!!! Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Vista Inspirat 2 !!
~Anonim napisał(a):Siedzę na tym od miesiąca i żadnych problemów nie ma, przy takim dziadzie jak AMD Athlon 2800+, FX 5600 i 512RAM, więc jest dobrzeOczko
ciekawe masz slabszego kompa odemnie i ci nie muli a mi tak :D
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Vista Inspirat 2 !!
Serio, działa jak trza (;)). Nie wiem... może masz od chvja zawalonego kompa ? Bo ja na swoim to może połowę wolnego miejsca jeszcze mam. No i 0 wirów (czyt. spowalniających robaków np )...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Vista Inspirat 2 !!
ehh, o to raczej bym sie nie martwił, kapser + co tydzień diskeeper + registry mechanic +cclaner ;]
jak mówię że nieraz daje sie odczuć spowolnienie to na pewno tak jest.. Język
jeśli robisz coś na CS2 tez nic nie odczujesz ;] jak mówiłem czasami ... ;]
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Vista Inspirat 2 !!
mi też się tak zrobiło ale po jednym dniu z powrotem miałem normalnie
 System operacyjny: linux_debian Przeglądarka: iceweasel
RE: Vista Inspirat 2 !!
a jak zainstaluje ten vista inspirat to różne sterowniki mam sciągać do visty czy tak samo do XP
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Vista Inspirat 2 !!
Vista Inspirat 2 to tylko nakładka zmieniająca wygląd XP, pozostawiając system XP, więc sam sobie odpowiedz.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Vista Inspirat 2 !!
Zainstalowałem nawet fajne:D
W paincie nawet inne przybory wyglądają
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Vista Inspirat 2 !!
Super program, świetna sprawa z tym Vista Inspirat 2!
Mój Pulpit:
http://i30.tinypic.com/1678hg0.jpg

Mam tylko jeden problem. Nie z VI2 tylko z Thoosje Sidebar 2.3
Jak widać na screenie działa mi, tylko żeby go uruchomić musze go, że tak powiem wspomóc. Bo sprawa wygląda następująco:
Włączam Thoosje Sidebar 2.3 jednak on mi sie nie pokazuje na pulpicie ani na pasku menu star. Więc naciskam ctrl+alt+del i patrze, oczywiście TS 2.3 jest uruchomiony(przyczym dalej nie widze go na pulpicie). Więc aby go załączyc na pulpicie musze PPM->Przesuń na wierzch. Dopiero wtedy Thoosje Sidebar sie mi pojawia na pulpicie.
Dlaczego tak jest? Dlaczego program jest niby uruchomiony, a nie widać go na pulpicie. Widać go dopiero po Przesunięciu na wierzch poprzez Menadżer zadań. Prosze o pomoc, bo chciałbym, aby sidebar włączał mi się normalnie, boz pomocy Menadzera zadań.
Z góry dzięki!

Za duży obrazek.
Zapoznaj się z http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid=148 p. 4.
andsze1
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
vista inspiratvista inspirat 2vista inspirat 2 opinievista inspirat 2 plvista inspirat 2 nie zmienił menu stratvista inspirat 2 najnowsza wersjawłaściwości ekaranu vista inspirant 2 pack vista inspirat czym jest zrobionyopera 2cofinginspirat 2

Podobne wątki (Vista Inspirat 2 !!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Vista Inspirat 2 gdzie są ikonki pawel123t 1 1742 22.02.2009, 21:47
Ostatni post: kuba096
  nakładka na XP || Transformation Pack czy Inspirat Ultimate mitm 6 6466 24.04.2008, 10:14
Ostatni post: chlystek1993
  Windows xp będzie miał aktualizacje do 2013 roku a vista do 2011. Vista niewypał. patrykt27 40 7371 06.01.2008, 15:33
Ostatni post: Chinka

Skocz do: