Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Wycena 6-cio letniego kompa ;)

#1
Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Ile mógłbym dostać za tego rzęcha? Ze 100 złoty?

Procesor: AMD Duron™ Processor, MMX, 3DNow, ~1.0GHz
System operacyjny: Microsoft Windows 98 SE
BIOS: American Megatrends
Pamięć: 128MB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce2 MX 100/200
CD-ROM: LG CD-ROM CRD-8522B
Nagrywarka: LG GSA-H10N

Coś więcej potrzeba?
Cyk, cyk, cyk, zegar tyka.

KUTNOTRANS - usługi transportowe
 System operacyjny: windows_98_nt Przeglądarka: opera
#2
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Ja dałbym gdzieś te 350zł
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#3
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Ja rok temu sprzedawałem kompa o takiej konfiguracji:
Proc:AMD Athlon 1,4 Ghz chyba 1800+
Ram:256 MB RAM
Płyta główna :Shuttle AK31
Napęd:DVD LG
Windows:XP PRO
Grafika:GeForce 4 Mx/420
Dysk:60 GB Samsung
i dostałem 400 zł.
Za twój zestaw dałbym może 300 zł.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#4
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
MOge teraz od reki dac ci 200 zl za niego i bedzie moj
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Jak na 6 lat to złoto, 1ghz na tante czasy to machina. Wyceniam na 350zł.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#6
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Ja ostatnio sprzedał procek AMD Athlon 1200 za 60 zł wiec za twój dostaniesz gdzies 40 zł a za całego kompa cos koło 300 zł . Za wiecej to on raczej nie pójdzieKwaśny
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: mozilla
#7
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Kurcze 6 lat i taka maszyna no no Wesoły Moja ma 3 i jest tylko ciut lepsza Wesoły Myśle że za 250-300zł mozesz odepchać ją.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#8
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Ja komputer kupiłem 5 lat temu i ma bardzo podobne parametry do tego co ty napisałeś z jedną tylko różnicą że nie mam NVIDIA GeForce2 MX tylko NVIDIA RIVA TNT2 Model 64. Nie napisałeś ile masz GB na dysku, ale domyślam się, że 40 ... (ja tyle mam).

No ja kompa kupiłem w pewnym sklepie jak wcześniej wspomniałem 5 lat temu i gdybym teraz chciał kupić nowego kompa w tym samym sklepie to moge oddać tego starego i płace mniej za nowego (płace tyle mniej ile teraz stary jest wart)

Jak pamiętam to pytałem się na początku lipca ile mój stary komp jest wart to powiedzieli mi, że jakieś 220-320zł w zależnosci jakiej firmy mam kostke RAM dysk twardy itp.

Więc właśnie zobacz jakiej ty firmy masz (nie napisałeś w temacie) no wiadomo że jeżeli firma lepsza to więcej kasy dostanieszOczko. Bo nie liczą się tylko parapetry kompa.

EDIT

No może taki trywialny przykład dam

Adidaski firmy nike kupisz już za jakieś 160zł
Adidaski no np. firmy haker kupisz za 80zł

To są adidasy i to są adidasy czym się różnią ...



Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#9
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Moim zdaniem 250-300 złotych więcej raczej nie wyciągniesz...
Psycho Killer
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#10
RE: Wycena 6-cio letniego kompa ;)
Bez dysku komp moim zdaniem jest warty 200zł z dyskiem minimum 40Gb dałbym za niego 250zł MAX
Pozdrawiam Krystian!!!
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Wycena 6-cio letniego kompa ;))
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wycena 4,5 letniego PC JestemKuba 3 2224 20.11.2019, 22:03
Ostatni post: pieterman09
  Wycena używanego kompa stacjonarnego gacek 1 1729 23.05.2019, 20:17
Ostatni post: pieterman09
Wink wycena Wycena DualCore/2GB ramu/ GF 8600GT/250 Gb monitor 17 zxcvbnm123 1 4882 11.08.2018, 15:14
Ostatni post: Mati221*

Skocz do:


Wybrane wątki (Wycena 6-cio letniego kompa ;))
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Question Wycena "Lenovo G580AH" - ile mogę za niego wziąć, zważywszy na stan dysku? ~Anonim 12 4410 04.05.2019 10:47
Ostatni post: ptrick
  Wycena używanego zestawu. domino221 4 1822 28.04.2019 13:47
Ostatni post: paintedfireworks
  Wycena Komputera? Kula90 1 2486 10.04.2019 19:02
Ostatni post: pieterman09
  Wycena Dell Inspiron 3542/4GB/500/W10 maniek9322 1 2614 07.04.2019 17:36
Ostatni post: Lexan
  Wycena zestawu i7 Boone 1 2420 28.03.2019 19:08
Ostatni post: pieterman09
  wycena stacji roboczej HP Z600 braknazwy 0 2575 15.03.2019 00:06
Ostatni post: braknazwy
  Wycena Zestawu pastrana123 0 2776 09.02.2019 01:23
Ostatni post: pastrana123
  Wycena Laptopa TrusT21 0 3135 05.01.2019 12:42
Ostatni post: TrusT21
  Wycena TV Samsung Kwiecio007 0 3036 03.01.2019 15:02
Ostatni post: Kwiecio007
  Wycena PC z 2016 do gier TimeToTheGames 1 3319 16.12.2018 17:44
Ostatni post: pieterman09
  Wycena pamięci Patriot Viper 2x4GB berserker 0 3846 02.11.2018 11:12
Ostatni post: berserker
  Wycena używanego komputera Willox 0 2336 30.10.2018 00:58
Ostatni post: Willox
  Wycena komputera Muurdock 0 3447 29.10.2018 20:45
Ostatni post: Muurdock
Sad Wycena podzespołów komputerowych SHINGO 0 3514 23.10.2018 16:30
Ostatni post: SHINGO
  Wycena Xbox One ~Anonim 0 3647 07.10.2018 23:46
Ostatni post: ~Anonim