Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Wymiana karty graficznej

#1
Wymiana karty graficznej
Witam,

Jako ze moja karta graficzna zepsula sie z czasem to chcialbym kupic nowa i jezeli to mozliwe - lepsza. Jako ze sie na tym nie znam, chcialbym prosic o pomoc/porade. Moja zepsuta karta to ASUS 9600 GSO 384mb DDR3. Czy musze koniecznie kupowac karte ddr3 jezeli wczesniej taka posiadalem? Czy sa aktualnie jakies bardziej wydajne karty zblizone do tej? Jezeli plyta glowna ma w tym przypadku jakiekolwiek znaczenie to posiadam ASUS M2N SLI DDR2.


Pozdrawiam Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: Wymiana karty graficznej
podaj specyfikacje kompa, znajdziesz ją wchodząc w Start/Wyszukaj/Dxdiag
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#3
RE: Wymiana karty graficznej
nie wejde w specyfikacje kompa bo nie mam go jak odpalic bez karty graficznej, a aktualnie siedze na laptopie. Jezeli chodzi tutaj o calosc sprzetu to:

procesor AMD athlon 64 x2 4600+ 2,4ghz
plyta glowna asus m2n sli nforce 560 sli ddr2 pci-ex
pamiec kingston ddr2 2048 mb/800 2x 1024, CL5
dysk 160gb 8mb sata2
zasilacz tracer inspire tro 753 premium 450w
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: Wymiana karty graficznej
zasilacz do wymiany masz bo firma lipna... Od razu z kartą wymień go chyba że chcesz później całego kompa kupować, bo ten będzie spalony..., polecam firmę Chieftec, tanie i w miare rozsądne zasilacze, sam posiadam i nie narzekamOczko, a co do grafiki... nie nic nie będzie się gryźć po prostu pamięć grafiki GDDR5 jest wydajniejsza od GDDR3. Co do grafiki, polecam do tego kompa Nvidia GTS 250 http://allegro.pl/pci-e-nvidia-geforce-gts-250-71689 , to chyba najlepszy wybór do tego kompa, tylko nie jestem pewien czy procesor nie będzie dławił.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#5
RE: Wymiana karty graficznej
no wlasnie mam jakis zasilacz chiefteca rowniez 450w czyli z tym raczej nie bedzie problemu Wesoły Dzieki za pomoc Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: Wymiana karty graficznej
Przepraszamza podwony post ale mam jeszcze kilka pytan:

Podlaczalem pod wyzej wymieniony zestaw karte graficzna ASUS ENGTX275 896mb ddr3 i system nie chce sie uruchomic (caly czas czrny ekran). Czym to jest spowodowane? Czy ta karta ogolnie nie zaskoczy z moim komputerem, a moze potrzebuje silniejszy zasilacz? Jesli tak to jaki? I czy oplaca sie tam wkladac ta karte?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#7
RE: Wymiana karty graficznej
Zależy co to za chieftec - podaj model. Swoją drogą GTX275 to prądożerna karta. Wszystko podłączyłeś (m.in dodatkowe zasilanie karty)?
Swoją drogą ta grafika będzie masakrycznie ograniczana przez bardzo słaby procesor

 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#8
RE: Wymiana karty graficznej
karte podlaczylem pod zasilacz TRACER 4Life HellFire 450W Silent. Nie wiem o co chodzi z dodatkowym zasilaniem do karty ale oprocz tego ze ulokowalem ja w plycie glownej to podlaczylem kabelek do gniazka znajdujacego sie w tej karcie Język

A co do ograniczonej grafiki to moze byc byle by byla tak wydajna jak moja poprzednia karta - ASUS 9600 gso.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#9
RE: Wymiana karty graficznej
tylko jeden ? GTX275 ma chyba 2 gniazda PCI-E 6 pin.
Podłączyłeś tak mocną kartę pod taki gówniany zasilacz ?
Tak bardzo chcesz się pozbyć sprzętu ?

 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#10
RE: Wymiana karty graficznej
Owszem, ma 2 wejscia ale ja mam tylko pojedyncza koncowke 6-pinowa wiec podlaczylem tylko jedna. Czyli zasilacz o jakiej mocy bedzie odpowiedni zeby udzwignac calosc sprzetu wraz z ta karta? I rozumiem ze potrzebuje zasilacz z dwoma takmi koncowkami?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Wymiana karty graficznej)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wymiana karty GTX1050 na nowszą meyu334 12 1441 02.09.2019, 22:13
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana karty graficznej w laptopie wodz94 1 1070 07.07.2019, 18:49
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana Karty graficznej. mondark 4 1396 24.05.2019, 14:50
Ostatni post: pieterman09

Skocz do:


Wybrane wątki (Wymiana karty graficznej)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy karta bardzo ograniczy procesor? krzysiek3542 4 1032 20.12.2018 20:39
Ostatni post: krzysiek3542
Cool Kupować kartę czy poczekać ? Dawidd2 10 2055 20.12.2018 11:46
Ostatni post: MonteCristo
  Jaka grafika do MOBO P7H57D-V EVO z i7 860? Pawel1544 9 1217 19.12.2018 22:31
Ostatni post: pieterman09
  GTX czy RX Sev07 17 2364 18.12.2018 18:09
Ostatni post: pieterman09
  karta graficzna kamil_unicorn 1 979 18.12.2018 13:30
Ostatni post: MonteCristo
  modernizacja kompa, karta ogranicza wydajność kaczor1993 5 1218 16.12.2018 16:16
Ostatni post: EffoLan_pl
  Karta graficzna pod monitor 4k orzech12321 6 1391 16.12.2018 00:50
Ostatni post: Armo
  Pasywna karta graficzna nisko-profilowa 200-300 adiq1033 1 897 13.12.2018 07:13
Ostatni post: pieterman09
  karta zewnętrzna do mb pro 2018 ~Anonim 0 844 11.12.2018 20:45
Ostatni post: ~Anonim
  Jaka najtańsza i stara grafa do mobo p7h57d-v evo Pawel1544 1 866 11.12.2018 15:05
Ostatni post: pieterman09
  DisplayPort na DVI-D ??? Tomek_37 2 989 06.12.2018 14:46
Ostatni post: Tomek_37
  1060 Zotac AMP, brak podświetlenia SaVoN 3 959 03.12.2018 18:37
Ostatni post: tomtom*
  Problem z karta graficzna Kartaa 3 1060 02.12.2018 17:37
Ostatni post: Neal
  Zasilacz do gtx 770 Mati221* 3 949 02.12.2018 15:59
Ostatni post: pieterman09
  Problem z kartą graficzną Oskaiskis 4 1014 24.11.2018 00:08
Ostatni post: Armo