Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania

#31
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
Cytat:Ile ma być ta kwarantanna? bo chodzi o to ,żeby pasta nabrała swoich 100% możliwości.

No piszac o kwarantanne mi wlasnie chodzilo o mecyje z nakladaniem pasty.

Co do tego nabierania mocy przez paste.

To byc moze nie patrzalem specjalnie pod tym katem na temperatury , ale szczerze mowiac nic takiego nie zaobserwowalem. Tam moze o pol stopnia temperatura spadla.
hehehe
No ale mowie, ja to sie tylko ceramika bawialem.
Zreszta jak to brzmi, to nabieranie mocy przez paste, hehe
Ale jest chyba rezczywiscie takie zjawisko.
 System operacyjny: windows_98_nt Przeglądarka: firefox
#32
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
(13.11.2008, 20:58)~Anonim napisał(a):
Cytat:Ile ma być ta kwarantanna? bo chodzi o to ,żeby pasta nabrała swoich 100% możliwości.

No piszac o kwarantanne mi wlasnie chodzilo o mecyje z nakladaniem pasty.

Co do tego nabierania mocy przez paste.

To byc moze nie patrzalem specjalnie pod tym katem na temperatury , ale szczerze mowiac nic takiego nie zaobserwowalem. Tam moze o pol stopnia temperatura spadla.
hehehe
No ale mowie, ja to sie tylko ceramika bawialem.
Zreszta jak to brzmi, to nabieranie mocy przez paste, hehe
Ale jest chyba rezczywiscie takie zjawisko.

Acha no to nie będę na początek może kręcił ze zmianą napięć.
Poczekam parę dni na te właściwości lepsze.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#33
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
edit kocowki powyzszego
No ale mowie, ja to sie tylko ceramika bawialem.
Zreszta jak to brzmi, to nabieranie mocy przez paste,


Ale jest chyba rezczywiscie takie zjawisko. Bo jakze moglo by nie istniec??

A co do strachu przed zlym podlaczebniem guzikow.
To z tego co pamietam, tam siepodlacza tylko swiatelko stanu dysku, reset, power, no i moze speaker.
No mialem z tym myslenice bo to sa prawdziwe lamiglowki, choc obawiam sie ze w przypadku jednej mojej plyty glownej cos nie za bardzo sie "z zasadami si". Tak czy owak wiekszosc jest obustronna, tzn guziki resetu, poweru, a reszta chyba jedynie w sytuacji zlego podlaczenia moze nie zadzialac i tyle.
Zreszta co do tych drucikow to nie dam glowy zze teraz sa one dobrze u mnie podlaczone. NIe ma co sie tym przemowac, sa wazniejsze sprawy.
 System operacyjny: windows_98_nt Przeglądarka: firefox
#34
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
Ej a może wezmę papier samoprzylepny i podpiszę.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#35
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
tam powyzej mialo byc z zasadami si wiazalo, zabraklo czasownika wiazalo.

"""Acha no to nie będę na początek może kręcił ze zmianą napięć.
Poczekam parę dni na te właściwości lepsze:"""

no jak pamietam wiesc gminna w maglu poznana niosla info ze to pare miechow trza czekac. hehe
No ale mi sie wydaje iz jesli ma sie cos stac to z przegrzania sie, a przegrzanie latwo wylapac miernikiem temperatury.
Jak sie w primie nie przegrzewa to sie w ogole przegrzewac nie powinno. Tyle.

Oczywiscie jest tu chyba ryzyko skopcenia sie bez wyraznego przegrzewania, ale mysle ze tutajczeakamnie az pasta nabierze mocy nie ma wiekszego sensu. Bo i to nabieranie mocy nie sprawia jakiejs specjalnej roznicy, jesli w ogole istnieje
 System operacyjny: windows_98_nt Przeglądarka: firefox
#36
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
Parę miechów? coś mi się wydaje,że przesadzasz.
Ja zamiast prime 95 używam orthosa ,który obciąża więcej niż 1 rdzeń.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#37
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
Cytat:Parę miechów? coś mi się wydaje,że przesadzasz.
Ja zamiast prime 95 używam orthosa ,który obciąża więcej niż 1 rdzeń.

Ale ja nie wiem o ile ty chcesz to napiecie zminiac, mysle ze lepiej juz kupic lepszy komputer, niz bawic sie w wartosci krytyczne.
Jesli nie zamierzasz siebawic w takie wartosci to nie ma sie czym podniecac, zreszta jak juz mowilem, wedlug mnie przy wartosciach krytycznuych roznica jednago pol stopnia chyba nie ma wlasciwie zadnego znaczenia, albo po prostu zadnego, bez wlasciwie.
ALe niech sie ktos kompetentny wypowie.

a bo mi sie przypominalo, to wymieniasz tylko procesor.

AAA, jak opisywalem swoje zabawy z kabelkami przy wymianie plyty glownej, czyli calego sprzetu.

Tyle ze wedlug mnie moze byl latwiejsze i bezpieczniejsze wymienianie procesora bez wyjmowania plyty, nie wiem jaki ty masz slot i jak to wyglada, ale aby wyjac plyte trzeba wiele rzeczy powypinac, to nie jest trudne, ale zawsze sie cos niemilego moze zdarzyc. sobra ide tv ogladac, potem moze walne jakas rade od siebie
 System operacyjny: windows_98_nt Przeglądarka: firefox
#38
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
A co ja mam zły komputer????

Wartości krytyczne?? Wariatem to ja nie jestem.Te max dla 45nm to było 1.35V więc nie będę tego przekraczał.Myślę,że prędzej dojdę to tylu mhz aby starczyło do karty niż będę zmuszony dać napięcie 1.35VOczko
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#39
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
Przezywacie to jakbyscie byli na porodowceJęzyk
Po prostu rozkrecasz i skladasz. Wszystko jest tak zrobione ze bedzie pasowalo i za drugim razem. Co do przylegania chlodzenia to przy tak drogim radiatorze niepowinno byc nawet mowy i takich rzeczach. Na swoim mam blaszke od tylu i przykreca sie do niej caly radiator na amortyzowanych srubach.
Z ta stara pasta to zetrzyj to po prostu jakims papierem ale przy zakladaniu staraj sie zeby nic ci niezanieczyscilo powierzchni bo to moze troche pogorszyc efekt. Jak niewiesz jak podlaczyc pozniej reset/power itp. to zrob sobie zdjecie Język Z reszta wszystko jest opisane w instrukcji plyty. Pamietaj tylko zeby nieodwrocic wtyczki bo komputer moze "zeswirowac" Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#40
RE: Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania
Ok.Więc już nie przeżywam he he.Jutro się odezwę.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
wymiana procesora krok po krokurozbieranie komputerademontarz komputera krok po krokuwymiana procesora w laptopie krok po krokurozkrecanie kompa krok po krokurozbieranie koputerdemontaż komuterak krok po krokudemontaż komputera krok po krokudemontaz komputera krok po krokuwymiana+procesora+w+laptopie+krok+po+kroku

Podobne wątki (Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wybieranie procesora do płyty głównej oraz czy zasilacz wystarczy? normals522 6 1603 04.08.2012, 15:21
Ostatni post: kokos0912
  Prawidłowe założenie coolera i inne pytania odnośnie chłodzenia komputera lucas7911 2 4791 22.07.2012, 21:07
Ostatni post: lucas7911
  Wymiana procesora w tablecie... jarekdrzymek 0 2315 02.07.2012, 10:09
Ostatni post: jarekdrzymek

Skocz do:


Wybrane wątki (Wymiana procesora i rozbieranie komputera.Jak się nie pogubić oraz inne pytania)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Lagi lapka CzeCzeN 2 17361 22.08.2012 04:10
Ostatni post: resont
  Czy mój sprzęt da radę z CrossFireX ? resont 26 27795 22.08.2012 03:09
Ostatni post: resont
Ściana Myszka przestaje reagować wdowa_tychy 0 12876 22.08.2012 01:19
Ostatni post: wdowa_tychy
  karta graficzna do phenom II 965 marchena666 13 21201 21.08.2012 22:57
Ostatni post: Patrykx12
  Radeon 9600 problem z grami BlackDeath 15 19582 21.08.2012 22:42
Ostatni post: BadBoy001
  IBM Lenovo M58 sff pionowo Scoff 2 41014 21.08.2012 21:34
Ostatni post: Scoff
Scared Losowe zwiechy i BSODy Kubo_O 5 10640 21.08.2012 21:14
Ostatni post: Grisz
  Czy da się go jeszcze uratować? jaroosz 3 6508 21.08.2012 21:12
Ostatni post: Grisz
Sad nie mogę otwożyć partycji. mt1996 6 10564 21.08.2012 20:09
Ostatni post: ludzikk
  kupno nowej kart graficznej , jaka ? xboxmen 5 10858 21.08.2012 20:00
Ostatni post: Dyzajash
  Przegrzewanie się Toshiba Satellite A300 POMOCY! cptMichaaX 1 45994 21.08.2012 19:21
Ostatni post: Grisz
  problem przy odpalaniu win7 kamros 4 11576 21.08.2012 19:12
Ostatni post: Grisz
  Temperatura karty graficznej ostry121 13 21454 21.08.2012 18:56
Ostatni post: muflon37
Big Grin Sukces, HD6850 z biosem HD6870- Czy sekcja zasilania wytrzyma? wdowa_tychy 0 9402 21.08.2012 18:23
Ostatni post: wdowa_tychy
  ASUS X53TK czy Samsung NP305E5A ? magnum146 1 10447 21.08.2012 17:08
Ostatni post: Patrykoller