Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Zawieszanie się komputera - logi

#1
Zawieszanie się komputera - logi
Bardzo proszę o sprawdzenie zamieszczonych poniżej logów.
Komputer zawiesza się na kilka sekund w trakcie gry, ścina się przeglądarka (brak odpowiedzi).

"FRST" - http://www.wklejto.pl/714204
"Addition" - http://www.wklejto.pl/714206
"OLT" - http://www.wklejto.pl/714210
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#2
RE: Zawieszanie się komputera - logi
Trochę wody upłynęło, czy temat jeszcze aktualny? Jest infekcja, log FRST niekompletny...
Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" . Otworzy się Notatnik, wklej do niego:

Cytat:HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
IFEO\CE i386.exe: [Debugger] Enable
IFEO\ce-x64.exe: [Debugger] Enable
IFEO\Cheat Engine.exe: [Debugger] Enable
IFEO\cheatengine-i386.exe: [Debugger] Enable
IFEO\cheatengine-x86_64.exe: [Debugger] Enable
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <==== UWAGA
FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll [Brak pliku]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - hxxp://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - hxxp://clients2.google.com/service/update2/crx
S4 mracsvc; C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe [7409368 2018-01-10] (Mail.Ru Games LLC -> LLC Mail.Ru)
2019-02-08 22:58 - 2019-02-08 22:58 - 000000000 ____D C:\ProgramData\ByteFence
2019-01-22 13:03 - 2019-01-22 13:03 - 000000266 __RSH C:\Users\Piotr\ntuser.pol
Main Services (HKLM\...\{9E0B8490-2DC2-4E5F-8E9B-CDB298EB0D3C}) (Version: 1.3.5 - System Native) Hidden <==== UWAGA
Task: {2234F12E-7C97-4BDE-9215-1AF9AABB16B0} - \Piotr -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4F0ED63D-7D6D-4A05-B4FE-E6321F1D0662} - System32\Tasks\updater => C:\Program Files\System Native\Main Services\updater.exe <==== UWAGA
Task: {60CF09F3-CF54-4543-B3A5-46A46CAB53CD} - System32\Tasks\mgOxhTK1aYzJ => mgoxhtk1ayzj.exe <==== UWAGA
Task: {77E9C060-B9BB-4CC5-B0D2-F6910CC389DB} - System32\Tasks\Abstract 3D Estimator => C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "C:\Program Files\Abstract 3D Estimator\Abstract 3D Estimator.dll",xcpeyizii <==== UWAGA
Task: {9ACEFC87-B95A-430B-8638-FD8B5BDBBD59} - System32\Tasks\qctrl => C:\Program Files\System Native\Main Services\qctrl.exe () [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\AppData:CSM [476]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [474]
MSCONFIG\Services: ByteFenceService => 2
Tcpip\..\Interfaces\{020a771b-680d-461d-a045-32ad8635bab3}: [NameServer] 8.8.8.8
Tcpip\..\Interfaces\{020a771b-680d-461d-a045-32ad8635bab3}: [DhcpNameServer] 192.168.1.1 192.168.1.1
Tcpip\..\Interfaces\{04a99464-6a50-4720-9bbe-a9b6169b31bb}: [NameServer] 8.8.8.8
Tcpip\..\Interfaces\{04a99464-6a50-4720-9bbe-a9b6169b31bb}: [DhcpNameServer] 8.8.8.8
Tcpip\..\Interfaces\{0f8ae6b5-bc3c-4075-bd91-b663c885f7b9}: [DhcpNameServer] 192.168.42.129
Tcpip\..\Interfaces\{1a09dc45-f181-448a-a83c-d05de428352c}: [NameServer] 8.8.8.8
Tcpip\..\Interfaces\{39aca618-44f8-11e8-92ae-806e6f6e6963}: [NameServer] 8.8.8.8
Tcpip\..\Interfaces\{4c702a07-f708-49b4-903b-a6b61e06a096}: [DhcpNameServer] 192.168.42.129
Tcpip\..\Interfaces\{6a168ed4-00af-40bb-ab11-d290edf913b1}: [NameServer] 8.8.8.8
Tcpip\..\Interfaces\{6b07617f-e6d8-460b-a3a0-6b0e1dd15c15}: [DhcpNameServer] 192.168.42.129
Tcpip\..\Interfaces\{7bfe6665-275c-4415-adde-6d83f7e8d7fe}: [NameServer] 8.8.8.8
Tcpip\..\Interfaces\{9f197e89-c85b-4b89-8a6b-bc49344fd0d5}: [NameServer] 8.8.8.8
Tcpip\..\Interfaces\{df98fd81-0686-4600-b3d5-7b770b39a9cd}: [DhcpNameServer] 192.168.42.129
CMD: netsh advfirewall reset
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Pokaż log z naprawy "fixlog", otrzymasz go po restarcie komputera na Pulpit, jest on  umieszczony w tej samej lokalizacji co "FRST". Następnie pobierz "AdwCleaner" i przeskanuj nim system, pokaz log z naprawy, jeśli cos zostanie wykryte do usunięcia.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: Zawieszanie się komputera - logi
Dziękuję za spojrzenie na mój problem, który podejrzewam, że jest dalej aktualny, gdyż nic przez ten czas nie zrobiłem z komputerem, oczywiście do teraz.

Tak jak napisałeś uruchomiłem FRST z Twoim tekstem oraz uruchomiłem po zakończeniu działania FRST AdwCleanera, który też wykrył kilka plików.

Zamieszczam raporty po ich działaniu.

"FRST" - http://www.wklejto.pl/716360
"AdwCleaner" - http://www.wklejto.pl/716361

Dziękuję za pomoc i proszę o spojrzenie jak to wygląda teraz po oczyszczeniu
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#4
RE: Zawieszanie się komputera - logi
Nie ma za co dziękować. Wszystko zrobiłeś jak miałeś zrobic. Teraz ponownie wykonaj nowe logi z "FRST", tylko proszę tym razem wklej je na strone "Pastebin.pl". Logi wykonaj bez logu "Shortcut".
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
#5
RE: Zawieszanie się komputera - logi
Zamieszczam dwa raporty:
"FRST" - https://pastebin.pl/view/811990d1
"Addition" - https://pastebin.pl/view/81be30ab
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#6
RE: Zawieszanie się komputera - logi
Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" . Otworzy się Notatnik, wklej do niego:


Cytat:2019-02-24 21:58 - 2019-02-24 21:58 - 000000008 __RSH C:\Users\Piotr\ntuser.pol
2019-02-24 21:56 - 2018-04-16 12:02 - 000000008 __RSH C:\ProgramData\ntuser.pol
Main Services (HKLM\...\{9E0B8490-2DC2-4E5F-8E9B-CDB298EB0D3C}) (Version: 1.3.5 - System Native) <==== UWAGA
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [462]
BootExecute: autocheck autochk * sdnclean64.exe
C:\ProgramData\Spybot - Search & Destroy
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Pokaz "fixlog". 
Odinstaluj:
SpyHunter4 wersja 4.13.6.4253 (HKLM-x32\...\SpyHunter4_is1) (Version: 4.13.6.4253 - )
Najlepiej za pomocą darmowego "Geek Uninstaler". Dobrze by byłó na koniec posprzatac jeszcze system i rejestr, może darmowy "CCleaner" użyj do tego. Oceń zachowanie systemu po wszystkim i jego wydajność.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
#7
RE: Zawieszanie się komputera - logi
Zrobiłem tak jak sugerowałeś.
Amieszczam fixlog w wklejto.pl ponieważ pastebin.pl nie działa
"fixlog" - http://www.wklejto.pl/719930
Usunąłem SpyHunter4 oraz użyłem CCleanera.
Będę obserwował system.
Dziękuję za pomoc.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#8
RE: Zawieszanie się komputera - logi
Pastebin już działa, możliwe, że były to jakieś chwilowe problemy. Ok, wykonane. Jeśli jest wszystko już dobrze, nie zauważyłeś nic niepokojącego i system działa dobrze, to usuń "AdwCleaner", uruchom go w tym celu i wybierz opcje "Odinstaluj", usuniesz ten program z jego kwarantanną. "FRST" tez możesz usunąć, i jego kwarantannę z dysku, jest ona na dysku "C":
C:\\FRST
Pozdrawiam.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Zawieszanie się komputera - logi)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wolne działanie komputera, zawieszająca się przeglądarka. Logi OTL Pokal 4 1847 31.05.2017, 21:42
Ostatni post: Pokal
  Chwilowe zawieszanie się systemu pepick95 1 1189 14.03.2017, 20:37
Ostatni post: morderca
  Zawieszanie się eksploratora windows Igrek 1 1368 12.10.2015, 23:03
Ostatni post: broda99

Skocz do:


Wybrane wątki (Zawieszanie się komputera - logi)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  prośba o sprawdzenie logów proxlee 2 6583 18.12.2019 10:31
Ostatni post: proxlee
  Laptop zawiesza się po 5 minutach od uruchomienia - prośba o ocenę logów. robert14-83 3 5156 11.12.2019 14:08
Ostatni post: robert14-83
  Spowolnienie komputera, blue screen – prośba o spr. logów Gummi_bear 2 4356 07.12.2019 22:12
Ostatni post: wlisik
  Prośba o sprawdzenie logów - podejrzane działanie systemu Azrael 1 7054 07.11.2019 10:33
Ostatni post: morderca
  LOGI - Prośba o sprawdzenie kamil1249 2 5833 05.11.2019 18:20
Ostatni post: kamil1249
  Wielka prośba o sprawdzenie logów (kradzież) bboygutass 3 5837 10.10.2019 13:38
Ostatni post: morderca
  Prośba o sprawdzenie logów dawcios99 1 5573 05.10.2019 19:29
Ostatni post: morderca
  Prośba o sprawdzenie logów proxlee 3 5911 17.09.2019 22:29
Ostatni post: morderca
  Proszę o sprawdzenie loga specyk1990 3 5673 23.08.2019 15:36
Ostatni post: morderca
  Prosze o sprawdzenie logów ricardo59 2 5485 08.08.2019 15:11
Ostatni post: ricardo59
  Sprawdzenie logów (laptop "piłuje" bez obciążenia) + niedziałająca klawiatura EiderSeek 2 5534 03.08.2019 09:51
Ostatni post: EiderSeek
  Prośba o sprawdzenie logów, prawdopodobna infekcja filefox 1 4809 02.08.2019 14:34
Ostatni post: morderca
Ściana Ruskie robaki. daguson 10 9721 29.07.2019 22:01
Ostatni post: morderca
  Analiza Logów Artur 25 2 4234 23.07.2019 00:18
Ostatni post: Artur 25
  removable disk na każdym pendriv'ie grzecho83 5 4184 14.07.2019 17:44
Ostatni post: morderca