Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Zrywa Internet - wina usługodawcy, czy modemu

#1
Question  Zrywa Internet - wina usługodawcy, czy modemu
Witam.
Mam swoje przygody z routerami. W poprzednich wątkach pisałem o DDoS ICMP, braku internetu w Pentagramie P6363, a także pytałem jaką prędkość mogę wyciągnąć na obecnych kablach.

Teraz dokładam 4 wątek.

Chodzi o to, że co pół godziny, godzinę, dwie, lub trzy zrywa Internet na parę minut. Nie muszę pisać, czemu to przeszkadza. Internet z Multimedii (prostaki pomaglowały z załącznikami do umowy tak, że nie mogłem jej rozwiązać w tym roku, a jednak wg samej umowy mogę) download 12mb/s, upload 0.9mb/s. Router mój, Pentagram P6363 ze softem Tendy. Modem Multimedii - Cisco EPC2100R2. Odblokowałem tam zakładki Log, Signal, itp. Sprawdziłem, że gdy nie ma Internetu, to dzieje się to na poziomie modemu, nie routera. Oto zawartość zakładek:



Spoiler
Name


 CISCO EPC2100R2


Modem Serial Number

 220134054


Cable Modem MAC Address

 00:22:3a:d6:c0:07


Hardware Version

 2.1


Software Version

 epc2100rx-v202r1256-110516Ucs


Receive Power Level

 -0.5 dBmV


Signal to Noise Ratio

 36.7 dBmV


Transmit Power Level

 45.7 dBmV


Cable Modem Status

 Operational

Spoiler
Downstream Status

 Locked




Channel ID

 10




Downstream Frequency

 410000000 Hz




Modulation

 QAM256




Bit Rate

 5360537




Power Level

 -1.0 dBmV




Signal to Noise Ratio

 37.1 dBmV





Upstream Channel
The data shown in the table below provides information about the signal being transmitted to the network from your cable modem.
Upstream Status

 Locked




Channel ID

 3




Upstream Frequency

 42800000 Hz




Modulation

 16QAM




Symbol Rate

 2560 Ksym/sec




Power Level

 45.7 dBmV

Spoiler
 Time Not Established  Critical (3)  DHCP FAILED - Discover sent, no offer received  Time Not Established  Critical (3)  No Ranging Response received - T3 time-out  Time Not Established  Warning (5)  ToD request sent - No Response received  Time Not Established  Critical (3)  TFTP failed - request sent - No Response  Time Not Established  Warning (5)  ToD request sent - No Response received  Time Not Established  Critical (3)  DHCP FAILED - Discover sent, no offer received  Fri Oct 27 19:18:56 2017   Critical (3)  No Ranging Response received - T3 time-out  Fri Oct 27 19:18:45 2017   Critical (3)  Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...  Fri Oct 27 19:18:45 2017   Critical (3)  Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...  Fri Oct 27 19:09:31 2017   Critical (3)  Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...  Fri Oct 27 19:09:31 2017   Critical (3)  Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...  Fri Oct 27 18:46:02 2017   Critical (3)  No Ranging Response received - T3 time-out  Fri Oct 27 18:45:43 2017   Critical (3)  Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...  Fri Oct 27 18:45:43 2017   Critical (3)  Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...  Fri Oct 27 18:36:06 2017   Critical (3)  Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...  Fri Oct 27 18:36:06 2017   Critical (3)  Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...  Thu Oct 26 21:34:14 2017   Critical (3)  No Ranging Response received - T3 time-out  Thu Oct 26 21:33:43 2017   Critical (3)  Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...  Thu Oct 26 21:33:43 2017   Critical (3)  Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ... 


Pytanie, czy to modem staruszek siada, czy to Multimedia mi ucina neta (dzwonili niedawno w sprawie "kup pan nowy modem bo tanio i w ogóle"), a może sygnał słaby. Liczę na pomoc. :D
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#2
RE: Zrywa Internet - wina usługodawcy, czy modemu
Dlaczego masz kupować od nich modem ?
Przecież żeby usługa działała to muszą modem dać ci za darmo.
Jakieś nowe obyczaje ?
Powinieneś zgłosić usterkę i niech naprawiają, a w jaki sposób to naprawią to już jest ich problem.
"Świat zwariował, a ludzie zdurnieli"




 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#3
RE: Zrywa Internet - wina usługodawcy, czy modemu
Inaczej, proponowali mi nowy modem za dopłatą jakieś 50 dych. A parametry z routera jak?
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#4
RE: Zrywa Internet - wina usługodawcy, czy modemu
Chyba 5 dych.
Zgłoś usterkę internetu to wymienią za darmo.
"Świat zwariował, a ludzie zdurnieli"




 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Zrywa Internet - wina usługodawcy, czy modemu)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Funbox 3.0 zrywa na 5ghz mt17 1 9296 28.04.2019, 19:52
Ostatni post: Bodzio Chomik
  Niska prędkość Internetu - wina rj11/routera/karty sieciowej? mabe3011 12 19151 08.09.2018, 17:04
Ostatni post: Lexan
  Identyfikowanie sieci po rozłączeniu modemu SAA 1 7206 09.01.2017, 13:01
Ostatni post: raxer

Skocz do: