Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S

#1
courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S
Siema.
Koleś z Hiszpanii chce sprzedać iPhone 4S 32GB za 300Euro, a przy kupnie trzech sztuk wychodzi 250Euro. Pisze on po angielsku i nie do końca wszystko rozumiem, a tłumacz google nie pomaga:D
Napisał, że wysyłka będzie przez firmę tą co w temacie drogą morską.
On to wysyła, gdy już jest na statku ja mam wysłać pieniądze do firmy, a ona wtedy przekazuje mi ten telefon. Mam 7 dni na sprawdzenie i zdecydowanie czy telefon ma u mnie zostać. Jeśli zostaje to oni wysyłają kasę do sprzedawcy.

Telefony mają 2 lata gwarancji Apple.

Jest ktoś w stanie powiedzieć coś na temat działania tej firmy oraz jej zabezpieczeń?
I czy ktoś chciałby kupić razem ze mną telefon od tego sprzedawcy, żeby wyszło taniej?

Tutaj adres do strony http://www.courier-express.eu.tf/
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#2
RE: courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S
Dla mnie śmierdzi to oszustwem z kilometra. Taniej naziemnie wysłać lub droga powietrzną, no i szybciej będzie.

Nigdy nie ma nic za darmo!
Jestem ateistą i nie wstydzę się tego.
http://i.imgur.com/xZRFXld.jpg Smutek
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Staram się pisać poprawnie po polsku.
Sprawy, które można wyjaśnić na forum nie załatwiam przez PW!
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#3
RE: courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S
Też mi się wydaje, że to jakieś oszustwo, a nie wiem jak zapytać czy może wysłać jakimś DHL'em czy czymś innym. Pomoże ktoś?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#4
RE: courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S
Za co Ty się w ogóle bierzesz? Patrząc na Twój nick jestem dwa lata młodszy a znam podstawy angielskiego, o których widzę że nie masz pojęcia.
Daj sobie z tym spokój. Koleś leci w kulki.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S
(11.03.2012, 22:27)EniuForum napisał(a): Za co Ty się w ogóle bierzesz? Patrząc na Twój nick jestem dwa lata młodszy a znam podstawy angielskiego, o których widzę że nie masz pojęcia.
Daj sobie z tym spokój. Koleś leci w kulki.

Sorry, ale nie każdy uczył się angielskiego.
Miałem język francuski więc pozdro.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#6
RE: courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S
Ja tez nie za dobrze umiem angielski..umiem za to dobrze Portugalski(rodzinny) więc nie kazdy musi cos umieć..
Ps kolego kotlet nie ryzykuj,poniewaz za 1200zl nikt nie da Ci najnowszego iPhone'a..za 1699zl masz 4sa na Allegro z simlockiem na sieć o2..zdjecie sima to 300zl więc 2000zl wyniesie Cie i to bedzie najtaniej..taniej moze byc tylko w abonamencie
 System operacyjny: macos Przeglądarka: safari
#7
RE: courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S
Czy ja wiem... Może ty byś wybrał taką firmę albo coś. Jak logicznie pomyśleć to w Hiszpanii bieda, więc koleś może chce zarobić. Pewnie to na ebayu znalazłeś. Ponoć w zachodniej europie taki rodzaj wysyłki jest dość popularny, sam się z tym spotkałem nie raz. Prawda, jest to dość ryzykowne.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#8
RE: courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S
Zwykłą czwórkę szukam jak na razie. Może uda mi się wyhaczyć za ~1300zł
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kupno telefonu do 500zł. Hoos123 42 6540 12.03.2012, 12:18
Ostatni post: muchabziumzium
  Kupno telefonu do ok. 750zl Kraszes 13 1859 26.02.2012, 20:14
Ostatni post: Kraszes
  Galaxy S2 kupno telefonu bez gwarancji? benias 10 2638 21.02.2012, 18:55
Ostatni post: benias

Skocz do:


Wybrane wątki (courier-express kupno telefonu iPhone 32GB 4S)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Telefon w abonamencie - dla kobiety wojt1 10 14026 26.08.2012 22:00
Ostatni post: 666_666_666
  Problem z Nokią N95 przy wkładaniu słuchawek (soft czy port, a może coś innego?) Emirus 1 5475 25.08.2012 19:53
Ostatni post: Emirus
  Który smartfon wybrać? Samsung Galaxy S2, Motorola RAZR czy Sony Xperia S? Maltoo7497 21 19133 24.08.2012 16:53
Ostatni post: kubex92
  Czy warto zakupic odnawiany smartfon? Itor 4 7376 23.08.2012 17:06
Ostatni post: Itor
Question aplikacja na telefon wykrywająca światło Lavigo 5 5205 23.08.2012 10:03
Ostatni post: Lavigo
  Smartphone 1000zł - specyficzne wymagania Szadzio23 37 11679 22.08.2012 22:52
Ostatni post: kubex92
  htc sesnation vs htc evo 3d Xavi8 27 9086 22.08.2012 20:27
Ostatni post: kubex92
  Xperia sola - dotyk vista107 2 4427 22.08.2012 15:10
Ostatni post: vista107
  xperia x10 problem z bootloaderem nie mogę odblokować InvictusFirst 2 7610 22.08.2012 08:43
Ostatni post: InvictusFirst
  Smartfon do 350zł urbano 22 9309 21.08.2012 23:43
Ostatni post: kubex92
  Telefon za +/- 300zł. kamel16 4 4676 20.08.2012 20:09
Ostatni post: kamel16
  Lumia 710 vs Neo V misiek111232 4 4443 20.08.2012 16:58
Ostatni post: kubex92
  Smartfon dla kobiety Itor 11 8141 20.08.2012 15:07
Ostatni post: Itor
  Aplikacje z Android Market na SE X8 Lendri11 3 10812 18.08.2012 20:15
Ostatni post: kubex92
  Problem z androidem - zupełnie zielony Alcio_92 5 4356 17.08.2012 23:28
Ostatni post: rufus9803