Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle

#21
RE: dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle
To że się rusza niczego nie dowodzi. Jeżeli nóżki są całe to jest ok, ale lepiej tego nie sprawdzaj bo wyrwiesz:D
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#22
RE: dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle
Rusza się - to pół biedy. Nie ma uszkodzonych na płycie głównej?

Polecenie procesora/płyty głównej zostawmy do jutra Szczerbol
Kto nie chce pracować, niech też nie je! (2 Tes 3, 10)
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#23
RE: dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle
Na płycie głownej jest wszystko ok. A moze tak byc z powodu podłączenia 2 dysków lub z powodu wyłamanego plastiku w porcie pci na karte graficzna rog ktory nie powinien przeszkadzac ??
 System operacyjny: linux Przeglądarka: safari
#24
RE: dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle
Jeżeli są to dyski ATA i masz źle zworki podłączone to możliwe. Jaki plastik masz na myśli? Zaczep trzymający kartę w gnieździe?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#25
RE: dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle
(05.04.2013, 21:37)gajson3 napisał(a): A moze tak byc z powodu podłączenia 2 dysków

Nie

(05.04.2013, 21:37)gajson3 napisał(a): lub z powodu wyłamanego plastiku w porcie pci na karte graficzna rog ktory nie powinien przeszkadzac ??

Tak - nie wiem jak dużo wyłamałeś

(05.04.2013, 21:22)januszekm3 napisał(a): Odłącz dysk, grafikę i RAM od płyty głównej, spróbuj uruchomić komputer. Jeżeli nie będzie beep'ów - uszkodzona płyta główna/procesor.

Zrobiłeś to?
Kto nie chce pracować, niech też nie je! (2 Tes 3, 10)
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#26
RE: dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle
Dyski sa podłaczone na kable bodajze 40 zyłowe. A jak jest gniazdo prostokatne na karte graficzna to jedna strona jest nadłamana ale to niepowinno przeszkadzac zworki sa dobrze podlaczone

(05.04.2013, 21:40)januszekm3 napisał(a):
(05.04.2013, 21:37)gajson3 napisał(a): A moze tak byc z powodu podłączenia 2 dysków

Nie

(05.04.2013, 21:37)gajson3 napisał(a): lub z powodu wyłamanego plastiku w porcie pci na karte graficzna rog ktory nie powinien przeszkadzac ??

Tak - nie wiem jak dużo wyłamałeś

(05.04.2013, 21:22)januszekm3 napisał(a): Odłącz dysk, grafikę i RAM od płyty głównej, spróbuj uruchomić komputer. Jeżeli nie będzie beep'ów - uszkodzona płyta główna/procesor.r

Zrobiłeś to?


Tak zrobilem to i nic
 System operacyjny: linux Przeglądarka: safari
#27
RE: dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle
Brak beepów? W takim razie serwis - w warunkach domowych nie zdiagnozujesz dokładnie usterki.
Kto nie chce pracować, niech też nie je! (2 Tes 3, 10)
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#28
RE: dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle
Dobra dam sobie spokoj jutro sie okaze jak to wina płyty to mi doradzicie przy wyborze nowej nara wamOczko
 System operacyjny: linux Przeglądarka: safari
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
dioda monitora migamonitor dioda migamonitor nie chce sie wlaczyc miga diodadioda od monitora migamonitor się nie włącza dioda migamruga dioda a monitor nie wlancza siemonitor miga i nie chce sie wlaczycmonitor sie nie wlacza miga diodamonitor migająca diodamigająca dioda od monitora

Podobne wątki (dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z kolorami na głównym monitorze. TheSzymek 0 631 24.03.2019, 22:22
Ostatni post: TheSzymek
  Czerwona dioda ez debug dram korlinki 2 686 03.03.2019, 20:29
Ostatni post: Armo
  Intel I7 8700 i MSI 370 gaming plus - komunikat brak sygnału na monitorze wujabob 1 706 24.08.2018, 21:38
Ostatni post: Armo

Skocz do:


Wybrane wątki (dioda w monitorze miga po właczeniu kompa i tyle)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  windows 10 instalacja z pendrive alphasygma123 1 601 29.08.2018 12:17
Ostatni post: Illidan
  Zacinanie, wyłączanie się komputera, problem z USB komp5 2 740 28.08.2018 11:51
Ostatni post: komp5
Ściana komp nie działa scania998 2 639 26.08.2018 22:32
Ostatni post: scania998
  Problem z Lenovo x1 carbon i7 mrugający ekran s701 0 560 26.08.2018 01:57
Ostatni post: s701
  Intel I7 8700 i MSI 370 gaming plus - komunikat brak sygnału na monitorze wujabob 1 706 24.08.2018 21:38
Ostatni post: Armo
Cry Nadzwyczajnie skomplikowany komputer. Long story, za duża ilość punktów zaczepnych. Pysto 15 1695 24.08.2018 13:25
Ostatni post: pieterman09
  Większa ilość podpiętych urządzeń usb nie jest wykrywana czejzpl 7 922 24.08.2018 12:02
Ostatni post: czejzpl
  Resetujacy sie komputer olejoo 0 506 24.08.2018 10:00
Ostatni post: olejoo
  Tajemniczy blue screen podczas "zapraszamy" W7 Adam2213 0 447 23.08.2018 18:30
Ostatni post: Adam2213
  Nagły spadek fpsów we wszystkich grach Jkob 5 860 23.08.2018 17:13
Ostatni post: pieterman09
  Problem z uprawnieniami. Sev07 0 402 21.08.2018 00:28
Ostatni post: Sev07
  WWE 2K18 ledwo chodzi Tazz 0 634 19.08.2018 01:53
Ostatni post: Tazz
  Jak podkręcić czestotliwość pamięci RAM? Pejsik07 11 1826 19.08.2018 01:01
Ostatni post: Illidan
  Problemy z dyskiem Kular 6 844 18.08.2018 22:11
Ostatni post: Kular
  Prawie czarny ekran i nie można wyłączyć komputera spox 0 528 18.08.2018 13:18
Ostatni post: spox