Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

gtx1650 i stary komp

#1
gtx1650 i stary komp
Witam, kupilem nową grafike gtx1650 xs ventus i po podłączeniu do monitora przez hdmi jest czarny ekran, dioda od monitora miga, i po chwili jest jedno pikniecie z biosu czy system speaker, wszystkie inne podzespoły są sprawne bo z karta gt1030 wszystko działa sprawnie. Niżej podaje specyfikacje:

MOBO: LENOVO 7052A9G
CHIPSET INTEL Q67
CPU: INTEL I5 2400
RAM 2X4GB DDR3 800MHZ
PSU: lenovski chinczyk 280w, wiem śmiec ale wątpie ze za małe napiecie i karta nie daje obrazu (jak bedzie trzeba kupie nowy)
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#2
RE: gtx1650 i stary komp
zaaktualizuj bios na początek i dopiero spróbuj , czasem tak jest na starszych płytach .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: gtx1650 i stary komp
napewno poporuje oddac karte moze być walnięta skoro dość nowa 1030 działa, i wymienić na 1650S która jest normalnie wydajna opłacalna cenowo
Też piszę nie poprawnie po Polsku i nic wam do tego!
Skutki kupowania Zasilaczy Chińskiej produkcji SAMA:
Skutek Pierwszy (vero l1): imgur.com/a/wMmaY2e
Skutek Drugi (vero m3): forum.pcformat.pl/Spalony-zasilacz--578317-t
Skutek Trzeci (supremo): forum.pcformat.pl/Spalona-czesc-plyty-glownej-a-komputer-nadal-dziala-t?highlight=supremo
Z problemami z temperaturą po zakupie intela nie pomagam odpowiedź jest prosta! SPRZEDAJ LUB OSKALPUJ ZANIM BĘDZIE ZAPÓŹNO!
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#4
RE: gtx1650 i stary komp
Zaktualizowalem bios z z 2012 na najnowszy 2014 xd, sprobowalem odpalic na innym zasilaczu (tez śmiec, take.me 400w) , zresetowalem bios baterią i nic, karta wydaje sie byc włożona do końca, także niemam juz pomysłów. Zakup w x-kom i nie chce mi sie wierzyc ze sprzedali trefną karte ale jak trzeba bedzie to zwróce
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#5
RE: gtx1650 i stary komp
sprawdź w innym kompie na początek .,
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#6
RE: gtx1650 i stary komp
Jesli karta bedzie uszkodzona lub nie bedzie wspolgrac z moja płytą, to oplaca sie kupic markowy zasilacz 500 i rx570 do tego kompa?? (Kumpel smiga takim kompem na gtx1050ti w ostatecznosci ją kupie)
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#7
RE: gtx1650 i stary komp
I tak lepiej 1650 Super bo mniej prądu bierze,
jest chłodniejsza a to ma znaczenie w tej oemowskiej szajs budzie, noi wiadomo że warto wymienić tego oema 280W na cos lepszego
Też piszę nie poprawnie po Polsku i nic wam do tego!
Skutki kupowania Zasilaczy Chińskiej produkcji SAMA:
Skutek Pierwszy (vero l1): imgur.com/a/wMmaY2e
Skutek Drugi (vero m3): forum.pcformat.pl/Spalony-zasilacz--578317-t
Skutek Trzeci (supremo): forum.pcformat.pl/Spalona-czesc-plyty-glownej-a-komputer-nadal-dziala-t?highlight=supremo
Z problemami z temperaturą po zakupie intela nie pomagam odpowiedź jest prosta! SPRZEDAJ LUB OSKALPUJ ZANIM BĘDZIE ZAPÓŹNO!
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#8
RE: gtx1650 i stary komp
Jak płyta wybredna to nigdy nie wiesz co na niej zadziała a ceny 1050ti w porównaniu do jej wydajności to aktualnie cyrk na kółkach .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#9
RE: gtx1650 i stary komp
Mam jeszcze wazne pytanie czy jesli ta plyta mam pcie 2.0 a karta wymaga 3.0 to przeszkadza, bo gdzies czytalem ze nie ale niewiem
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#10
RE: gtx1650 i stary komp
to nie ma żadnego znaczenia w tym wypadku
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (gtx1650 i stary komp)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  jaka karta graficzna do gier ( stary komputer) KubinhoCris 6 1158 12.02.2017, 15:04
Ostatni post: pieterman09
  Stary sprzęt, czy da się poprawić grafikę? bartek3002 2 916 29.08.2016, 11:14
Ostatni post: bartek3002
  Stary komputer i nowa karta graf prnit 4 909 13.02.2016, 19:37
Ostatni post: MonteCristo

Skocz do:


Wybrane wątki (gtx1650 i stary komp)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Karta do I5 8400 do 1500 zł adamjabol 2 1041 26.03.2020 22:49
Ostatni post: paintedfireworks
  NVIDIA Quadro dla CAD/CAM damianprz 4 1274 25.03.2020 12:08
Ostatni post: damianprz
  GTX czy R9? Bombba 13 1896 23.03.2020 12:53
Ostatni post: pieterman09
  Nowa karta graficzna do 1050 zł baTTo 7 1075 20.03.2020 15:54
Ostatni post: baTTo
  Wymiana karty w starym kompie do 1000 zł. radek184m 7 1118 17.03.2020 17:08
Ostatni post: paintedfireworks
  Wymiana karty graficznej smutazz 3 1007 17.03.2020 09:13
Ostatni post: paintedfireworks
Ściana Zacinanie się w grach gtx950m tigger 0 833 16.03.2020 22:32
Ostatni post: tigger
  Wymiana karty graficznej MicekM 8 1096 13.03.2020 16:24
Ostatni post: pieterman09
  Karta graficzna a stara płyta główna Gregoryzet 10 1457 13.03.2020 11:09
Ostatni post: pieterman09
  Potrzebna nowa karta graficzna do starszego sprzętu Andy158 6 925 08.03.2020 20:53
Ostatni post: Andy158
  Czy karta bedzie pasować? maciej1411 5 1035 28.02.2020 23:01
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana karty graficznej d3m0n 1 975 21.02.2020 15:06
Ostatni post: pieterman09
  Czy opłaca się wymieniać dysk na SSD? Meski_portal 4 1162 16.02.2020 12:49
Ostatni post: pieterman09
  Co sądzicie o RX570? IXerPL 56 6918 15.02.2020 16:10
Ostatni post: Meski_portal
  Problem z kartą graficzną? krzysiek3542 23 3163 15.02.2020 16:09
Ostatni post: Meski_portal