Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

karta graficzna

karta graficzna
Witam, otoz mam taki problem ze najprawdopodoniej karta mi sie nagrzewa.Co mam z tym zrobic? pomozcie. Skorzystalem z programu HWMonitor. http://imageshack.us/content_round.php?p...3OjPo9PZ2g . link do ss'a. Normalnie mi plyta sie nie nagrzewa jesli sufruje po internecie czy gram w dosyc slabej jakos gry. Natomiast jak zaczynam grac w pes 13 to zagram 1 meczyk ? moze nie caly i sie komputer wylacza. Karta graficzna GEFORCE WITH CUDA GT220 ASUS 1GB DDR3 DVI&HDMI LOW PROFILE, RAM 2 GB PROCESOR INTEL CORE 2 QUAD Q8300, PLYTA GLOWNA GIGABYTE. Z gory dziekuje za pomoc, gdyz jestem w tym zielony. Piszczie o wiecej informacji Wesoły
http://fotoo.pl/show.php?img=422630_temp.png.html moze lepiej bedzie tutaj widac
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
RE: karta graficzna
Jaki zasilacz?Zdecydowanie grafika sie przegrzewa.Kiedy ostatnio czysciłeś komputer?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
czyscilem go wczoraj ale tylko odkurzaczem, sciereczkami, zasilacz moim zdaniem nie ma tu nic do gadania gdyz wczoraj go wypucowalem doslownie oraz naoleiwilem, zasilacz- 400W szajsowej firmy tracer. Dodam ze jak pierwszo zainstalowalem pesa rowniez bylo ze sie wylanczal komputer, ale po wyczyszczeniu zasilacza bylo elegancko i teraz znowu to samo. wczoraj czyszczony zasilacz i nic nie dalo
Zasilacz wymień bo może cię spotkać nieszczęście. Grafika chłodzona pasywnie?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
co do nieszczescia to o co chodzi ?:D, grafika chlodzenia pasywna ?- mozna latwiej ?
Cytat:co do nieszczescia to o co chodzi ?

Ten zasilacz jest na czarnej liście. Nawet przy małym skoku napięcia może ci spalić sprzęt.

Cytat:grafika chlodzenia pasywna ?- mozna latwiej ?

Na karcie graficznej masz radiator z wentylatorem?
a co do zasilacza to moze byc zwarcie i komputer pasc czy prad moze mnie popiescic ?