Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

ktora lepsza obudowa?

#11
RE: ktora lepsza obudowa?
no moglym kupic ta anteca ale to juz szczyt mozliwosci, to ktora obudowe wziasc? anteca czy CM? moze podac sprzet ?? a moze ta? http://www.agito.pl/obudowy/aerocool-aer...r=1:430351 ??
STOP komentarzom typu: "AMD is the best"!
Zanim coś napiszesz, to pomyśl jak odbiorą to inni userzy!


 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#12
RE: ktora lepsza obudowa?
(28.07.2009, 18:56)NaimaDSwDn napisał(a): Tyle że niektóre modele CM blachą też nie grzeszą Szczerbol
No ale racja, niech napisze autor do ilu zł mniej więcej. Ew zamiast tego 590 można takiego Anteca http://www.agito.pl/obudowy/antec-gamer-...r=1:433453 ;]

aaa...to Threehundred jest :p pomyliło mi się z inną Czerwony autor bez wahania Antec
Pytania tylko na GG 146233
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#13
RE: ktora lepsza obudowa?
AeroCool AeroEngine Plus czarna ma 1 wentylator 140mm 1 wentylator 180mm to lepsze chyba od 2 140 i jakos fajniejsza jest, mozna ja brac bo troche tansza i moze akurat bedzie dobra? ps. akurat w budzecie sie mieszcze z ta obudowa a z reszta nie .
STOP komentarzom typu: "AMD is the best"!
Zanim coś napiszesz, to pomyśl jak odbiorą to inni userzy!


 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#14
RE: ktora lepsza obudowa?
(28.07.2009, 21:12)lordkwiatek napisał(a): AeroCool AeroEngine Plus czarna ma 1 wentylator 140mm 1 wentylator 180mm to lepsze chyba od 2 140 i jakos fajniejsza jest, mozna ja brac bo troche tansza i moze akurat bedzie dobra? ps. akurat w budzecie sie mieszcze z ta obudowa a z reszta nie .

zła nie jest ale

wentylatory niskiej jakości, są głośne, słaby przewiew, w obiegu powietrza przeszkadzają koszyki na dyski a naprawdę warto dopłacić do AntecaOczko
Pytania tylko na GG 146233
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (ktora lepsza obudowa?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ktora jednostka centralna da rade pociagnac gry na maks ustawieniach? plastlak 2 822 17.07.2014, 14:27
Ostatni post: mr123qa
  Ktora karta lepsza do gier? TrekStoR 9 1627 25.06.2013, 18:39
Ostatni post: rafal2364
  Ktora obudowa lepsza? TrekStoR 2 919 05.04.2013, 06:48
Ostatni post: m97

Skocz do:


Wybrane wątki (ktora lepsza obudowa?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Komputer do internetu (max 1000 zł) krzych167 5 687 09.12.2018 14:56
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do obróbki foto i gier za 2tys wiewior_1993 3 559 08.12.2018 16:55
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do gier do 1500zł rhenta 17 1581 06.12.2018 18:44
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja sprzętu sprzed blisko 10 lat fint 3 790 06.12.2018 18:37
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade PC porada 1000 zł hary242 5 880 05.12.2018 21:48
Ostatni post: pieterman09
  Jednostka centralna pod gry za 500zł - czy to ma szanse powodzenia? adiq1033 12 2239 05.12.2018 00:06
Ostatni post: adiq1033
  Modernizacja PC do około 2500 zł pazdzioch564 13 1682 04.12.2018 07:09
Ostatni post: pieterman09
Exclamation Kompatybilność procesora-szybkie pytanie Nevid 5 610 02.12.2018 21:08
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja pc przemusionek 7 674 02.12.2018 18:43
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja starego blaszaka. Valter 16 1270 02.12.2018 15:15
Ostatni post: Valter
  Komputer do 2000zł, głównie gry mlodyfms 18 2092 30.11.2018 11:54
Ostatni post: mlodyfms
  Skrzynka za ok. 3200zł Stachu9292 3 687 28.11.2018 22:58
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade PC porada andrew550 11 1602 28.11.2018 14:58
Ostatni post: andrew550
  Upgrade komputera 1400-1600zł Aquastick 4 727 27.11.2018 19:47
Ostatni post: Crims
  komputer za 2000-2500 Krzychu1003 44 4569 27.11.2018 18:38
Ostatni post: pieterman09