Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

modernizacja skrzynki 5 letniej Medion

#1
modernizacja skrzynki 5 letniej Medion
witam,jak w temacie chcial bym troche ulepszyc kompa gownie do gierek jest to Medion gotowy , max 100euro=400zl +- moj sprzet teraz :
core 2 quad q8200 4x2,33ghz
4gb 2x2 ddr2 667mhz samsung dual channel
1000gb samsung
640gb samsung
MSI 9600GT 512mb
fortron 400watt
plyta glowna MSI MS 7502 everest pokazuje ze niby obsluguje ddr2 i ddr3 prawda?????

Widzialem karty uzywane xfx8800gts 640mb 320bit za 30euro albo gts450 za 50euro gtx280 1gb za 35euro , GeForce 260GTX OC BFG 896MB 35euro czy lepiej nowa kupic? a ram jaki wziasc?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: ie8
#2
RE: modernizacja skrzynki 5 letniej Medion
Gdzie masz w Evereście podane że płyta obsługuje DDR3?
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
#3
RE: modernizacja skrzynki 5 letniej Medion
Zapewne tam:
http://img46.imageshack.us/img46/167/parametryp.jpg

Płyta nie obsługuje DDR3, błąd programu.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
#4
RE: modernizacja skrzynki 5 letniej Medion
no wlasie tam gdzie kolega wyzej pokazal, zyje tu ktos wogole na tym forum???? zanim ktos da odpowiedz to juz wszystkie te karty co podalem pojda bokiem.

uplynelo 24 godz a prowadzacy zadaje durne pytania zamiast dac odpowiedz, forum first class
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: ie8
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (modernizacja skrzynki 5 letniej Medion)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ocena skrzynki 14k - streaming + możliwość rozbudowy Jaom 23 2319 01.12.2017, 21:52
Ostatni post: Jaom
  modernizacja skrzynki (ok. 2000 zł) ~Anonim 6 1161 23.04.2016, 08:59
Ostatni post: ~Anonim
  Ocena skrzynki ok 4000 lafarel 2 747 14.01.2016, 16:40
Ostatni post: waple

Skocz do:


Wybrane wątki (modernizacja skrzynki 5 letniej Medion)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Podkręcenie starego sprzętu - warto czy nie? Andrzej303 53 3343 20.02.2019 07:19
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade PC do 3000 zł nateria64 9 1152 19.02.2019 21:53
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do projektowania CAD 2i3 D za około 2500 zł Wojtek 1 13 1145 18.02.2019 16:39
Ostatni post: Wojtek 1
  Foxconn Winfast 760GXK8MC+Nvidia MX/MX4+Soundblaster Live CT4830+Sempron 2800+768MB camel 13 1723 17.02.2019 23:11
Ostatni post: camel
Big Grin Komputer do 2300 kam8mil 9 523 17.02.2019 21:40
Ostatni post: pieterman09
  upgrade? a moze cos nowego? micbarpia 10 1207 16.02.2019 12:09
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do 4500 zł do gier maciomanus 20 2095 16.02.2019 12:08
Ostatni post: pieterman09
  Komputer głównie do 3600 do gier najlepiej w microATX Guzbi 15 1551 14.02.2019 12:37
Ostatni post: pieterman09
  Kompletny zestaw do 4 000zł master215k 9 797 13.02.2019 22:04
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja - nowa płyta/procesor/ram gom4z 49 3749 12.02.2019 22:09
Ostatni post: MonteCristo
  Komputronik - cena na stronie, a zamówienie w salonie Matis365 3 590 12.02.2019 12:20
Ostatni post: MonteCristo
Toungue Komputer do max 4k Ven1983 1 645 10.02.2019 14:37
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade komputera mafiu1111 25 1974 10.02.2019 14:37
Ostatni post: mafiu1111
  Upgrade Pentium G4560 na coś lepszego nitek44 7 887 09.02.2019 12:27
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana procesora i5 2400 lluukkas 5 741 08.02.2019 11:05
Ostatni post: pieterman09