Świąteczny konkurs PC Format zakończony. Zwycięzcy zostali wyłonieni. Zainteresowanych zapraszamy do NEWSA.


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

problem z odtwarzaniem plyt

#1
problem z odtwarzaniem plyt
mam windowsa 7 64 bit i mam problem bo, o ile jakakolwiek plyte zdarze odtworzyc to komp sie zwiesza i tylko reset...
w czym moze byc problem?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#2
RE: problem z odtwarzaniem plyt
Ja miałem podobną sytuacje po włożeniu płyty czy do nagrywarki czy do kieszeni DVD komp sie resetował. Najprawdopodobniej masz slaby zasilacz -
kończy swój żywotJęzyk









______________________________________________________________
Jestem tylko człowiekiem. Jeśli źle radze proszę o poprawę mojej wypowiedzi...;]
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Staram się pisać poprawnie po polsku.

Jeżeli się mylę popraw mnie ;]
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#3
RE: problem z odtwarzaniem plyt
A odłącz np napęd dyskietek, albo wiatrak odłącz na parę chwil, włącz i zobacz.
Jakiej firmy zasilacz?
Pomogłem? Robisz zakupy w X-Kom.pl? Chcesz się odpłacić? Podaj ten kondziu2306Atgmail.com jako polecający . To Cię nic nie będzie kosztowaćOczko . Z góry dzięki!
Dostępny w sprawie laptopów pod PW, GG: 49270954 oraz ask.fm
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: problem z odtwarzaniem plyt
(19.02.2010, 22:26)RadKon napisał(a): A odłącz np napęd dyskietek, albo wiatrak odłącz na parę chwil, włącz i zobacz.
Jakiej firmy zasilacz?

To znaczy dobrze myślisz, tylko że w porównaniu do napędu wiatrak i stacja dyskietek ciągną tyle co nic. Wentylator ciągnie ok. 1,5 W.

Atdpolak154 Zasilacz nie koniecznie kończy żywot, ale może być za słaby.

Autor podaj model moc i markę zasilacza. Znajdziesz to na nim samym.
pozdrawiam, bjwrc8
 System operacyjny: linux Przeglądarka: firefox
#5
RE: problem z odtwarzaniem plyt
zasilacz AC 230V 4A 50HZ, stacji dyskietek nie mam
a i nie mozliwe zeby zasilacz poszedl mialem tydzien temu jeszcze xp-eka i normalnie naped chodzil... chyba ze 7 robi roznice ;]
i mi sie komp nie resetuje tylko zawiesza i wtedy musze go zresetowac
a czy jest mozliwe ze nagrywarka nie obsluguje windowsa 7 bo wchodzac na strone lg to nie ma sterownikow do windowsa 7?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#6
RE: problem z odtwarzaniem plyt
wie ktos co moze sie dziac?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#7
RE: problem z odtwarzaniem plyt
(19.02.2010, 23:18)prokon napisał(a): zasilacz AC 230V 4A 50HZ

Gratuluję poczucia humoru. Firma model i moc. Podałeś napięcie wejściowe, natężenie i częstotliwość. Co jest napisane na zasilaczu? Jeżeli jest jakiś skrót to go podaj wraz z mocą (w Watach [W]).
pozdrawiam, bjwrc8
 System operacyjny: linux Przeglądarka: firefox
#8
RE: problem z odtwarzaniem plyt
mam jedynie ampery podane mocy w [W] nie mam
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#9
RE: problem z odtwarzaniem plyt
(20.02.2010, 12:23)prokon napisał(a): mam jedynie ampery podane mocy w [W] nie mam

A gdzie patrzysz? Rozkręć kompa i wtedy zobacz co pisze na bocznej ściance. Ew. zrób zdjęcie i wstaw tutaj.
pozdrawiam, bjwrc8
 System operacyjny: linux Przeglądarka: firefox
#10
RE: problem z odtwarzaniem plyt
tak rozkrecilem kompa i na bocznej sciance lukalem, zaraz zedytuje jak zrobie zdjecie
[Obrazek: 20100220057.jpg]
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (problem z odtwarzaniem plyt)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z odtwarzaniem filmików i wtyczką Adobe Flash baksiczek 2 335 07.02.2017, 14:00
Ostatni post: baksiczek
  Problem z odtwarzaniem filmów. Grafito 2 1723 21.03.2015, 20:28
Ostatni post: Grafito
  blad podczas instalacji programu oraz odtwarzania plyt win8.1 dhovakiin 2 1713 18.11.2014, 21:31
Ostatni post: dhovakiin

Skocz do:


Wybrane wątki (problem z odtwarzaniem plyt)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Stara, nieużyta licencja McAfee i Nortona. sebuli 4 1200 07.10.2016 13:07
Ostatni post: sebuli
  Jak przeinstalować Windows 7? robi009 1 1073 06.10.2016 09:22
Ostatni post: Kurp55
  Couldn't load plug-in opera Martinho 3 4402 04.10.2016 18:55
Ostatni post: andrew177
  Najwydajniejszy system do Asus eee pc 1015bx (internet) legolass97 10 2424 04.10.2016 13:09
Ostatni post: koneton
  skrót klawiszowy do msconfig sportina 1 1106 04.10.2016 08:24
Ostatni post: broda99
  Windows 10 - brak możliwości zmapowania NASa adrianobr 0 1239 03.10.2016 22:24
Ostatni post: adrianobr
  Problem z instalacją .Net Framework 4 patrykus223 4 1473 03.10.2016 22:22
Ostatni post: patrykus223
  Windows na dysku zewnętrznym-Problem bigredpl 2 1128 03.10.2016 06:45
Ostatni post: stens
  Problem z kilkoma systemami na raz pingwinowy 2 1069 02.10.2016 21:17
Ostatni post: pingwinowy
  Filmy zacinają się na pełnym ekranie na dobrym sprzęcie Tadin 0 965 02.10.2016 16:52
Ostatni post: Tadin
  Problem z Harmonogramem zadań. hunk 8 1330 02.10.2016 14:24
Ostatni post: broda99
  BSOD po instalacji każdych sterowników GTX560 azar 2 956 02.10.2016 11:44
Ostatni post: kamel16
  No bootable device Nicramx 1 1009 01.10.2016 18:48
Ostatni post: Kurp55
  Zaznaczanie kolorem w pliku pdf pszczolka007 0 1012 01.10.2016 07:57
Ostatni post: pszczolka007
  Karta graficzna a system Denaj 2 998 29.09.2016 22:29
Ostatni post: Denaj