02.12.2010, 11:29
RE: Seria Call of Duty - wątek główny
Zrobiłem emblemat na wzór emblematu z jednostki GROM, trochę niepodobne, ale co tam
Tu macie jak wygląda oznaka GROMu
- http://www.wojskaspecjalne.mil.pl/module...GROM_1.gif
a tu mój emblemat
- http://screenshot.xfire.com/s/107593642-4.jpg
Swoją drogą, to daję tutaj co dane perki na pro dają ( ale tylko na pro ! )
Atuty 1
Waga lekka Pro - Upadki Bez Obrażeń ( coś jak Komandos pro w MW2 )
Padlinożerca Pro - zaczynamy z pełnym zapasem amunicji, zbieramy granaty taktyczne ( flashe, fosforowe i inne pierdoły )
Duch Pro - niewidzialny dla chopper gunnerów, Psów, Rakiet, podczerwieni. Brak pomocy przy celowaniu - czyli jeżeli wróg na nas nakieruje celownik z biodra to nie ma go na czerwono tylko na biało.
Przeciw odłamkowy Pro - nie wiem jeszcze.
Wojak Pro ( czyli ja

) - można zmienić serię ofiar w pakiecie wspomagającym.
Atuty 2
Doświadczony Pro - powoduje większe zniszczenia gdy strzelasz do jakieś serii ofiar ( np.: do spyplane'u ), zmniejszony odrzut.
Zwiadowca Pro - jeszcze nie mam na pro, ale chyba można wyciągać szybko broń ciężką w takim czasie jak zwykły pistolet tzn: Wyciągniecie RPG-7 trwa o wiele krócej np.
Pewna Ręka Pro - Szybsze przy celowanie po sprincie, oraz szybsze ataki z noża ( coś jak połączenie komandosa+wagi lekkiej pro z MW2 )
Zwinne Ręce Pro - Szybsze przy celowanie ( ale nie po sprincie ), nie dotyczy Karabinów Snajperskich
Watażka Pro - Rozpoczynamy z jednym granatem ofensywnym i taktycznym więcej ( Nie dotyczy granatów fosforowych ) - czyli zamiast jednego Granata mamy dwa na starcie. Idealnie łączy się z Padlinożercą Pro.
Atuty 3
Maska Taktyczna Pro - Nie wiem
Maratończyk Pro - Nie wiem
Ninja Pro - Nie słychać wgl. naszych kroków, oraz bardziej słychać kroki nieprzyjaciół.
Druga Szansa Pro - nie wiem i nie chcę wiedzieć
Haker Pro - można "ukraść" nieprzyjacielski sprzęt, czyli np.: jeżeli wróg postawi czujnik ruchu lub coś podobnego to można mu to ukraść, a on nie będzie wiedział. Coś tam jeszcze ten perk dawał, ale nie pamiętam co.

Tu macie jak wygląda oznaka GROMu

a tu mój emblemat

Swoją drogą, to daję tutaj co dane perki na pro dają ( ale tylko na pro ! )
Atuty 1
Waga lekka Pro - Upadki Bez Obrażeń ( coś jak Komandos pro w MW2 )
Padlinożerca Pro - zaczynamy z pełnym zapasem amunicji, zbieramy granaty taktyczne ( flashe, fosforowe i inne pierdoły )
Duch Pro - niewidzialny dla chopper gunnerów, Psów, Rakiet, podczerwieni. Brak pomocy przy celowaniu - czyli jeżeli wróg na nas nakieruje celownik z biodra to nie ma go na czerwono tylko na biało.
Przeciw odłamkowy Pro - nie wiem jeszcze.
Wojak Pro ( czyli ja



Atuty 2
Doświadczony Pro - powoduje większe zniszczenia gdy strzelasz do jakieś serii ofiar ( np.: do spyplane'u ), zmniejszony odrzut.
Zwiadowca Pro - jeszcze nie mam na pro, ale chyba można wyciągać szybko broń ciężką w takim czasie jak zwykły pistolet tzn: Wyciągniecie RPG-7 trwa o wiele krócej np.
Pewna Ręka Pro - Szybsze przy celowanie po sprincie, oraz szybsze ataki z noża ( coś jak połączenie komandosa+wagi lekkiej pro z MW2 )
Zwinne Ręce Pro - Szybsze przy celowanie ( ale nie po sprincie ), nie dotyczy Karabinów Snajperskich
Watażka Pro - Rozpoczynamy z jednym granatem ofensywnym i taktycznym więcej ( Nie dotyczy granatów fosforowych ) - czyli zamiast jednego Granata mamy dwa na starcie. Idealnie łączy się z Padlinożercą Pro.
Atuty 3
Maska Taktyczna Pro - Nie wiem
Maratończyk Pro - Nie wiem
Ninja Pro - Nie słychać wgl. naszych kroków, oraz bardziej słychać kroki nieprzyjaciół.
Druga Szansa Pro - nie wiem i nie chcę wiedzieć

Haker Pro - można "ukraść" nieprzyjacielski sprzęt, czyli np.: jeżeli wróg postawi czujnik ruchu lub coś podobnego to można mu to ukraść, a on nie będzie wiedział. Coś tam jeszcze ten perk dawał, ale nie pamiętam co.