Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

słaba wydajność w cs go?

#1
słaba wydajność w cs go?
siemka

grając w gre cs go ustawienia wysokie , rozdzielczość full hd
rozgrywka 5vs5 (wiec bez wielkiego obciążenia) a pojawiają sie głupie spadki z 290 na 130 np fps na mikrosekunde ale jest to MEGA denerwujące 
poniżej spec mojego pc
MOBO: MSI z370-a pro 1151
GPU: Asus GTX 1070 ROG Strix 8GB GDDR5
zasilacz: Modecom Volcano 650W
ram: 2x8 Adata XPG Gammix D10 DDR4 3200Mhz
CPU: Intel i5 8400 chłodzenie fortis2
dyski:
Toshiba P300 1Tb
SSD SAMSUNG 860 EVO 500GB

cs zainstalowany na dysku ssd
jakoś miesiąc temu robiony format systemu
windows 10 64 bity
dzisiaj robiony reinstal csa
dzisiaj instalowane nowe stery od grafiki

nie wiem za co jeszcze mógłbym sie zabrac bo nie mam też namacalnego "dowodu" ze inni tak nie maja ale wydaje mi się ze z taka konfiguracja nie powinny dziać sie takie spadki
o
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#2
RE: słaba wydajność w cs go?
cs jest totalnie nie przewidywalny , ta gra jest niezoptymalizowanaa i zwyczajnie szaleje na przeróżnych konfiguracjach .
Ale zacznij od zrzucenia taktowania pamięci do 2666/2800, bo może są nie do końca stabilne . Acz tak jak mówię , bardzo prawdopodobne że szukamy problemu na siłe . Choć zacznij od ramu i potem pomyślimy .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: słaba wydajność w cs go?
Wyłącz też na czas gry wszystko, co zbędne w Windows, użyj do tego celu "BameBooster" czy RazerBooster", oby dwa programy są darmowe, przed pierwszym uruchomieniem ich skonfiguruj je, tak by wyłączyć jak najwięcej zbędnych rzeczy w systemie na czas gry. Może dzięki temu gra będzie chodzić trochę lepiej.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#4
RE: słaba wydajność w cs go?
odkopuje temat bo cały czas mam wrażenie ze cos z wydajnoscią jest nie tak
pobrałem wiedzmina 3 ,dałem ustawienia jakie same jak ma koles na tym filmie
https://www.youtube.com/watch?v=FUjDuK_h0LE

i on ma 105-120 fps a ja 90-100 fps

procek grafika ten sam ,ram tez mamy 2x 8gb 3200 wiec taka sama konfiguracja
więc skąd u niego 20 fps wiecej?
w cs go tez czuje ze na ten config co mam to pc chodzi za słabo
o
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#5
RE: słaba wydajność w cs go?
Film jest z 2017 roku, podejrzewam niezgodność wersji Windowsa 10. Jaki masz build?
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#6
RE: słaba wydajność w cs go?
Ok, może zobaczymy co w systemie siedzi. Pokaż logi z FRST. Zrób wszystkie trzy i wklej na pastebin.pl, pokaż tu linki do nich.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#7
RE: słaba wydajność w cs go?
Twój zasilacz to gówno
Podaj wersję sterownika NVIDIA bywają wadliwe wersję na potęgę, oraz 10 wciska 432.00 przez wu które jest do *****
Też piszę nie poprawnie po Polsku i nic wam do tego!
Skutki kupowania Zasilaczy Chińskiej produkcji SAMA:
Skutek Pierwszy (vero l1): imgur.com/a/wMmaY2e
Skutek Drugi (vero m3): forum.pcformat.pl/Spalony-zasilacz--578317-t
Skutek Trzeci (supremo): forum.pcformat.pl/Spalona-czesc-plyty-glownej-a-komputer-nadal-dziala-t?highlight=supremo
Z problemami z temperaturą po zakupie intela nie pomagam odpowiedź jest prosta! SPRZEDAJ LUB OSKALPUJ ZANIM BĘDZIE ZAPÓŹNO!
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#8
RE: słaba wydajność w cs go?
Tu masz wf razie czego jak skorzystać z FRST:

https://forum.pcformat.pl/FRST-wizualna-...light=FRST
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#9
RE: słaba wydajność w cs go?
(26.01.2020, 22:17)paintedfireworks napisał(a): Twój zasilacz to gówno

Wierutna nieprawda, nie wprowadzaj go w błąd. To, że widzisz napis Modecom, to nie oznacza, że to gówno.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#10
RE: słaba wydajność w cs go?
jeżeli to jest volcano gold o którym myślę to jest to wykastrowana wersja spc supremo l2/m2 który już na tym forum ma conajmniej 2 płyty ma na sumieniu także xD
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (słaba wydajność w cs go?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nagła strata wydajność/szybkości Szpyro 5 906 07.01.2021, 15:42
Ostatni post: MonteCristo
  Wydajność komputera IGOSAD 1 495 12.04.2020, 19:20
Ostatni post: ~Anonim
  Słaba jakosc obrazu na TV Lukovsky933 5 696 02.12.2019, 19:29
Ostatni post: Illidan

Skocz do:


Wybrane wątki (słaba wydajność w cs go?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dziwny pisk Lordmadero 9 688 05.04.2020 19:29
Ostatni post: Illidan
  Programy nie chcą się łączyć z internetem. supertrucks 1 406 05.04.2020 17:53
Ostatni post: Illidan
  Komputer po pół roku nie drgnie. michał7 3 452 04.04.2020 19:20
Ostatni post: pieterman09
  Jak uzyskać 144hz na monitorze? Andzejnoga 4 560 03.04.2020 11:40
Ostatni post: Andzejnoga
  Biały ekran, głośny dźwięk i konieczność wyłączenia komputera adiq1033 1 505 31.03.2020 22:32
Ostatni post: ~Anonim
  Blue screen podczas uruchamiania komputera - proszę o pomoc. mierniak 2 432 31.03.2020 22:26
Ostatni post: ~Anonim
  Zapytanie o temperatury procesora i7 8700 mt17 48 2012 30.03.2020 16:22
Ostatni post: pieterman09
  Ciche buczenie w słuchawkach po podłączeniu do komputera Adam2213 6 672 28.03.2020 13:33
Ostatni post: Armo
  Instalacja systemu z płytki, nie odpala się featfall 13 870 27.03.2020 16:49
Ostatni post: Illidan
  Podłączenie 2 monitorów i karta Nvidia GTX 1650 Tyrciu 8 1466 26.03.2020 15:59
Ostatni post: Ajgor
  Win10 nie bootuje po odłączeniu HDD Bombba 2 565 23.03.2020 14:36
Ostatni post: paintedfireworks
  DPC Watchdog Violation / Crash podczas gry kacyre 0 522 23.03.2020 11:15
Ostatni post: kacyre
  Znika dźwięk w laptopie Sony michart56 1 581 19.03.2020 18:09
Ostatni post: michart56
  Acer Nitro 5 AN515-52 - Problemy z wydajnością podczas gry w CoD:MW 2019 Kogucik 0 520 19.03.2020 17:28
Ostatni post: Kogucik
  Czy to moze byc dysk? Maciess 5 541 18.03.2020 07:17
Ostatni post: pieterman09