Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!

#21
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
Tego Microsoft.WindowsSecurityCenter.Antivirus0verride też bym usunął (prawdopodonie chodzi o jakieś nieprawidłowe ustawienie w systemie)

KVRT wystarczy ściągnąć, zaintalować, zaznaczyć trzy pierwsze fajki, oraz wszystkie przy dyskach lokalnych.
Następnie SCAN i na koniec raport pokazać
Przy "problemach po aktualizacji do Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.

 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#22
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
hmm sprobuje, zobaczymy co mi wyjdzie, zaraz dam wyniki ;p
a tego "Microsoft.WindowsSecurityCenter.Antivirus0verride" nie da sie usunac, bylocoso zrestartwaniu kompa,zrobilam tak wlaczylam ten program i znow wyszukalo to samo ale nie da sie usunac...poza tym w Avascie! nadal mam w kwarantannie wsock32.dll i kernel32.dll co z tym zrobic?? tn trojan agent juz doszcztnie usuniety??
ponadto znow po zaledwie paru min od tamtego skana przedrestartem spybot znalazl kolejne 2 wpisy tradedoublera ;/ skadto sie bierze i jak temu zapobigac??Avast! chyba jest do ***** ;/
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#23
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
(25.09.2008, 22:12)~Anonim napisał(a): nie da sie usunac, bylocoso zrestartwaniu kompa,zrobilam tak wlaczylam ten program i znow wyszukalo to samo ale nie da sie usunac
dobra zostaw to w spokojuOczko
(25.09.2008, 22:12)~Anonim napisał(a): ...poza tym w Avascie! nadal mam w kwarantannie wsock32.dll i kernel32.dll
sprawdź czy masz te pliki w C:\WINDOWS\system32
(25.09.2008, 22:12)~Anonim napisał(a): ponadto znow po zaledwie paru min od tamtego skana przedrestartem spybot znalazl kolejne 2 wpisy tradedoublera ;/ skadto sie bierze i jak temu zapobigac??Avast! chyba jest do ***** ;/
tradedoubler to tylko cookies, nic groźnego
Przy "problemach po aktualizacji do Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.

 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#24
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
sprawdź czy masz te pliki w C:\WINDOWS\system32

tak mam nadal oba te pliki
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#25
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
wygląda na to, że wszystko jest OK.

Przeskanowałaś dysk KVRT? Moglibyśmy raport zobaczyć Chytry
Przy "problemach po aktualizacji do Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.

 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#26
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
o boze ten raport ma 45mb a zapisalam go w notatniku
moze choc ten fragment wam cos powie.. to chyba najistotniejsze.. 45mb nie wkeje, nie zalacze ;/ a to ani .bmp ani nic innego tylko zwykle .txt ktos ma jakis pomysl z tym raportem? bo na At chyba tez nie pojdzie.. chyba ze na 2 emaile
http://wklej.org/id/6744/
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#27
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
wykryło i usunęło jakiegoś mało ważnego reklamiarza. I to pewnie tyle.

Powiem szczerze, że nie miałem zamiaru przelądać kilku tysięcy linijek z napisem OK Diabelek
Przy "problemach po aktualizacji do Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.

 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#28
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
A na twoim miejscu bym se na przyszłość zainstalował jakiś program antyvirusowy lepszy niż avast kiedyś był o wiele lepszy ale teraz są lepsze takie jak avira czy pc tools + firewall + spybot+ad-ware i komputerek czysty Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: safari
#29
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
(26.09.2008, 21:37)~Anonim napisał(a): A na twoim miejscu bym se na przyszłość zainstalował jakiś program antyvirusowy

Ma przecież Avasta.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#30
RE: win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!
ehh jestescie pewni ze mojkompjuz jest czysty? nadal muli ;/i wogole jakos glosno chodzi... w dalszym ciagu w kwarntannie avast'a mam wsock32.dll i kernel32.dll ... ocb z tym? ja je usuwam a po koljnym uruchomienu one znow tam sa ;/
niepokoi mnie to co znalazl spybot: "Microsoft.WindowsSecurityCenter.Antivirus0verride" po rozwiniecu tego plikuczy czegos tam (nie znam sie) jest napisane "zmiana rejestru"
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
win32 ego genwin.trojan.expiro usuwanietrojan gvu jak go usunacpup fps usuwaniejak usunąć wirusa za pomocą sdfixjak usunąć troj gen.rcbcpdjak usunac trojana gvujak odinstalowac trojana gvugvu trojaner usuwaniegvu jak usunąć

Podobne wątki (win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Cry Jak usunąć Cryptolocker (wirus szyfrujący pliki)-Pomocy Madzio 2 1309 26.09.2016, 14:02
Ostatni post: Madzio
  Zainfekowanie laptopa? Trojan:Win32/Rundas!plock Av3nida 2 1663 04.08.2016, 18:54
Ostatni post: Av3nida
  PWS:Win32/Fareit + inne wirusy z którymi nie można sobie dać rady. Gwiazdoor 11 2056 13.06.2015, 15:40
Ostatni post: broda99

Skocz do:


Wybrane wątki (win32:trojan-gen {other} jak usunąć? pomocy!!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ściana Ruskie robaki. daguson 10 8729 29.07.2019 22:01
Ostatni post: morderca
  Analiza Logów Artur 25 2 3544 23.07.2019 00:18
Ostatni post: Artur 25
  removable disk na każdym pendriv'ie grzecho83 5 3524 14.07.2019 17:44
Ostatni post: morderca
  Wirus blokujący antywirusy i natarczywe reklamy gervith 2 3092 14.07.2019 10:37
Ostatni post: gervith
  Skan FRST, potrzeba fixlisty Krakem 1 3066 13.07.2019 17:25
Ostatni post: broda99
  Analiza logów tedolf 3 2719 29.06.2019 06:22
Ostatni post: morderca
  Prośba o Analize logów Fifiek 2 2534 24.06.2019 19:14
Ostatni post: Fifiek
  Analiza logów frst baro990 1 2570 13.06.2019 11:16
Ostatni post: morderca
  Prośba o sprawdzenie logów SaltatorFight 2 2727 07.06.2019 21:50
Ostatni post: SaltatorFight
Ściana Czyszczenie Logami desant 8 4915 06.06.2019 14:09
Ostatni post: morderca
  Prośba o sprawdzenie logów SaltatorFight 0 2427 06.06.2019 01:09
Ostatni post: SaltatorFight
  Prośba o sprawdzenie loga ricardo59 2 2693 24.05.2019 14:10
Ostatni post: ricardo59
  Brontok - proszę o sprawdzenie logów krymeq 3 2904 10.05.2019 09:05
Ostatni post: morderca
  Proszę o sprawdzenie loga ricardo59 2 2816 05.05.2019 07:36
Ostatni post: ricardo59
  Proszę sprawdzić mi logi. www.hubaiitv.pl 2 2528 02.05.2019 08:17
Ostatni post: www.hubaiitv.pl