Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

wynik testu szybkości łącza

#1
wynik testu szybkości łącza
zrobiłam test szybkości łącza internetowego, nie znam się na tym.
szybkość internetu powinnam mieć 4 MB/s natomiast robiłam test na str. http://global.speedtest.pl/ a wynik to: 420 kbps/ 1318 kbps. Czy ktoś podpowie mi czy to jest prawidłowa szybkość taka za jaką płacę?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: wynik testu szybkości łącza
Przetestuj swoje lacze tutaj i dowiesz sie od razu czy przepustowosc pasuje do rodzaju pakietu.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#3
RE: wynik testu szybkości łącza
dzięki zrobiłam i moim zdaniem jest coś nie tak oto wynik:
Nespokojeni s rychlostí?
Vyberte si rychlejší internet
v nabídkách připojení k internetu.
Rychlost připojení k internetu: 1,822 Mbit/s
Rychlost stahování dat: 233,2 kByte/s
Rychlost odezvy (ping):
nezjištěno
a na tym dużym kole wskazówka nie przekroczyła 2 Mbit wiec nie wiem jak to jest
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: wynik testu szybkości łącza
Witam..
A kto jest dostawcą internetu ...bo jeżeli TPSA to prędkości nie są stałe.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: wynik testu szybkości łącza
witam

Dostawcą internetu jest NETIA
nowicjuszka napisał(a):zrobiłam test szybkości łącza internetowego, nie znam się na tym.
szybkość internetu powinnam mieć 4 MB/s natomiast robiłam test na str. http://global.speedtest.pl/ a wynik to: 420 kbps/ 1318 kbps. Czy ktoś podpowie mi czy to jest prawidłowa szybkość taka za jaką płacę?

Moze znajdzie sie ktos kto zna sie na tym i odpowie mi na to pytanie?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: wynik testu szybkości łącza
nowicjuszka napisał(a):Moze znajdzie sie ktos kto zna sie na tym i odpowie mi na to pytanie?
http://www.wrozka.pl -> nie wiemy jaki operator ani jakie są prędkości zapisane w umowie. W swoim czasie dostawcy nagminnie sprzedawali usługi np. "8mega!!!" z dopiskiem małymi literkami na ostatniej stronie umowy:
[w dni nieparzyste miesięcy parzystych od godziny 03:34 do 04:43 o ile istnieją warunki techniczne]

Niektórzy nadal tak robią.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#7
RE: wynik testu szybkości łącza
SimooN napisał(a):
nowicjuszka napisał(a):Moze znajdzie sie ktos kto zna sie na tym i odpowie mi na to pytanie?
http://www.wrozka.pl -> nie wiemy jaki operator ani jakie są prędkości zapisane w umowie. W swoim czasie dostawcy nagminnie sprzedawali usługi np. "8mega!!!" z dopiskiem małymi literkami na ostatniej stronie umowy:
[w dni nieparzyste miesięcy parzystych od godziny 03:34 do 04:43 o ile istnieją warunki techniczne]

Niektórzy nadal tak robią.

operatorem jest NETIA, ja nic takiego w umowie nie mam, predkosc mam miec stałą 4 Mb/s
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#8
RE: wynik testu szybkości łącza
Według umowy jaka jest data rozpoczęcia świadczenia usługi o prędkości jak w temacie?
Wcześniej była inna umowa? (na mniejszą prędkość)

Generalnie w Netii wszystkie prędkości są zapisane w umowie / regulaminie / warunkach świadczenia usługi (*) jako "aż do ...", czyli reklamację mogą odrzucić. Ale reklamuj, to nic nie kosztuje (oopps, mój błąd - godzinna rozmowa z infolinią nie jest za darmo)

(*) niepotrzebne skreślić, wystarczy jedno

Jeśli wszystkie testy ze strony http://netiapomorze.pl.pl/strona/?site=49 pokazują transfery inne od zapisanych w umowie, i umowa już weszła w życie (patrz data na kwitach) to dzwoń na infolinię.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#9
RE: wynik testu szybkości łącza
Pomoc techniczna netii na linii tp 0800 800 164
.............................................................................................

"Człowiek rozsądny dostosowuje się do świata. Człowiek nierozsądny usiłuje dostosować świat do siebie. Dlatego wielki postęp dokonuje się dzięki ludziom nierozsądnym".
(— George Bernard Shaw )
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#10
RE: wynik testu szybkości łącza
nowicjuszka napisał(a):dzięki zrobiłam i moim zdaniem jest coś nie tak oto wynik:
Nespokojeni s rychlostí?
Vyberte si rychlejší internet
v nabídkách připojení k internetu.
Rychlost připojení k internetu: 1,822 Mbit/s
Rychlost stahování dat: 233,2 kByte/s
Rychlost odezvy (ping):
nezjištěno
a na tym dużym kole wskazówka nie przekroczyła 2 Mbit wiec nie wiem jak to jest

Czyli cos zdecydowanie jest nie tak. U mnie (Sieć Aster, 2Mb) wszystko jest w najlepszym porządku przy sprawdzaniu predkosci na dsl.cz .

Niech mnie ktos poprawi jak sie myle, ale czy Netia nie jest czasem związana z TP S.A i z nią nie wspolpracuje?
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
jaka jest prawidłowa szybkość internetuprawidłowe wyniki testu szybkości łącza internetowegojak zapisac wynik testu predkosci laczaprawidlowa predkosc lacza internetowegoprawidłowa szybkość internetuprawidłowy przesył internetupredkosc internetu jaka prawidlowawyniki szybkosci internetu

Podobne wątki (wynik testu szybkości łącza)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dlaczego mój laptop nie wykorzystuje w pełni prędkości łącza res97 3 3826 28.09.2017, 14:52
Ostatni post: res97
Question Pomocy szacowanie przepustowości łącza NETIA Michnias 2 4897 12.11.2016, 19:28
Ostatni post: jimasek
  Stabilizacja łącza internetowego WingsOfFredom 0 4905 02.11.2015, 14:58
Ostatni post: WingsOfFredom

Skocz do:


Wybrane wątki (wynik testu szybkości łącza)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rozdzielenie internetu? pytam32 12 6378 16.11.2017 19:39
Ostatni post: Lexan
  Nie wyświetlają się widgety w wordpres 4.8.3 tezeuszek 3 3631 16.11.2017 18:57
Ostatni post: tezeuszek
  Hamachi - tunel posredni Szogun 5 4212 13.11.2017 22:43
Ostatni post: Bodzio Chomik
  Problem z prędkością Internetu - 100Mbps a 300Mbps szabla1 19 8687 10.11.2017 04:38
Ostatni post: szabla1
Sad Duży ping pumpernikiel6 3 4419 09.11.2017 11:26
Ostatni post: Michu_PL
  UPC słaba szybkość łączna na laptopie michas2211 13 7091 09.11.2017 02:03
Ostatni post: michas2211
  Dzwiny problem z internetem adam_66 9 3726 08.11.2017 02:42
Ostatni post: Illidan
  web skype jpol 3 3591 05.11.2017 19:43
Ostatni post: Illidan
Ściana Utrata Pakietów/Radiówka keq 17 6549 03.11.2017 23:09
Ostatni post: raxer
  Kilka przeglądarek - każda z innym profilem. legolass97 1 2984 31.10.2017 10:46
Ostatni post: koneton
Question Zrywa Internet - wina usługodawcy, czy modemu ~Anonim 3 1122 27.10.2017 20:57
Ostatni post: Lexan
  Brak połączenia- system nie wykrył automatycznie ustawień serwera proxy Gentlewoman 3 6945 25.10.2017 16:20
Ostatni post: Gentlewoman
  vod.tvp.pl nie chce wyświetlać w FF raf2017 18 15087 23.10.2017 22:32
Ostatni post: Lexan
  OBS Studio - problem z rozdzielczością Majlox 2 3338 23.10.2017 18:12
Ostatni post: Majlox
  Zyxel P-2602HWT-F1 - problem z konfiguracją szebasztjan 6 3595 22.10.2017 22:43
Ostatni post: Lexan