28.04.2019, 08:58
Funbox 3.0 zrywa na 5ghz
Witam. Posiadam od około 2 lat internet od Orange z funboxem 3.0. Szczerze to nie wiem czemu wcześniej tego nie napisałem i teraz się za to biorę, a do Orange nie chce dzwonić bo powiedzą aby zresetować go... I ewentualnie wymienia jak kiedyś...
Co do problemu, posiadam dwa urządzenia które moga łączyć się na paśmie 5ghz, komórkę i ps4 pro,
Cóż na komórce niby moc była ale potrafił rozłączac (w jakiś sposób ponieważ nadal jest połączenie, ale tak jakbym stracił pakiety i nic po prostu nie wychodzi /przychodzi). na krótkie chwilę, ponieważ pisząc wiadomości w apkach nie dochodziły od razu.
Co do konsoli, to na 5ghz czuje spadek mocy, tzn prędkość pobierania odziwo jest losowa, a najczęściej 2-3x mniejsza
W obu przypadkach w takim razie jadę na 2,4ghz
Teraz zakupiłem nowa komórkę s10+ i nadal to samo...
Czy ja mogę coś z tym faktem zrobić?
Wytrzymać mogę wytrzymać bo za 2-3 miesiące przeprowadzam się i będę miał internet od Vectry, ale może ktoś na coś wpadnie
Co do problemu, posiadam dwa urządzenia które moga łączyć się na paśmie 5ghz, komórkę i ps4 pro,
Cóż na komórce niby moc była ale potrafił rozłączac (w jakiś sposób ponieważ nadal jest połączenie, ale tak jakbym stracił pakiety i nic po prostu nie wychodzi /przychodzi). na krótkie chwilę, ponieważ pisząc wiadomości w apkach nie dochodziły od razu.
Co do konsoli, to na 5ghz czuje spadek mocy, tzn prędkość pobierania odziwo jest losowa, a najczęściej 2-3x mniejsza
W obu przypadkach w takim razie jadę na 2,4ghz
Teraz zakupiłem nowa komórkę s10+ i nadal to samo...
Czy ja mogę coś z tym faktem zrobić?
Wytrzymać mogę wytrzymać bo za 2-3 miesiące przeprowadzam się i będę miał internet od Vectry, ale może ktoś na coś wpadnie