03.08.2019, 15:05
G.Skill ripjaws gwarancja producenta
Witam,
padły mi właśnie kości zakupione około 7 lat temu. G.Skill oferuje gwarancje wieczystą więc bardzo sympatycznie, lecz sklep w którym dokonywałem zakupu po fakturze widzę, że juz nie istnieje i mam lekki problem, bo nie za bardzo wiem jak podesłać te pamięci bezpośrednio do producenta (czy w ogólę można) i jak wygląda cała procedura.
Czy ktoś bardziej obeznany w temacie mógłby mnie nakierować? Dzieki z góry.
padły mi właśnie kości zakupione około 7 lat temu. G.Skill oferuje gwarancje wieczystą więc bardzo sympatycznie, lecz sklep w którym dokonywałem zakupu po fakturze widzę, że juz nie istnieje i mam lekki problem, bo nie za bardzo wiem jak podesłać te pamięci bezpośrednio do producenta (czy w ogólę można) i jak wygląda cała procedura.
Czy ktoś bardziej obeznany w temacie mógłby mnie nakierować? Dzieki z góry.