Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Gothic 3 a Oblivion

#1
Gothic 3 a Oblivion
Ok malo jest graczy ktorzy by omineli takie pozycje jak gothic 3 i oblivion tez w obie gralem i przeszedlem ale chodzi o co innego co wg was jest lepsze gothic z pieknym realistycznym swiatem czy fantastyczne nieco piekielny zbawca swiata ?? :D
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#2
RE: Gothic 3 a Oblivion
Wolę Obliviona ma mniejsze wymagania,a grafikę i tak ładną i podoba mi się w nim świat bardziej niż w Gothicu.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#3
RE: Gothic 3 a Oblivion
ja tez wole obka a ktora gildia wg ciebie najlepsza ?? wg mnie mroczne bractwo fajne ciuchy itd i oblivion bardziej rozbudowany mozna zaczarowac wlasna zbroje i zrobic wlasny komplecik a w gothicu zbroje nie wyadaja ,,, chociaz G3 mozna przejsc po stronie dobra lub zla a obka nie Płacze
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#4
RE: Gothic 3 a Oblivion
Ja dla odmiany wole gothicka Język Choć jest pęlno błędów mnie wciąga Wesoły Polecam Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#5
RE: Gothic 3 a Oblivion
Dla mnie seria elderscrolls jest najlepszą jaki ukazały się do tej pory na PC. Miłośnikom polecam stronę http://www.elderscrolls.phx.pl/
Psycho Killer
 System operacyjny: linux Przeglądarka: opera
#6
RE: Gothic 3 a Oblivion
mortiso zgadzam się z tobą. Na pewno grałeś w Morrowinda - świetna gra, nieprawdaż? W Obliviona grałem baaardzo krótko, u kolegi, u mnie niestety nie działa.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#7
RE: Gothic 3 a Oblivion
Miałem do czynienia z obiema seriami. Wg. mnie lepszą serią jest Elderscrolls, ale teraz do Obliviona dorzucono płatne patche (np. zbroja na konia). To jest największa wada Obliviona, a co do gothica 3 się nie wypowiem. Kicha i tyle. Fabuła mnie dobija. Pozostałe gry gothic są w porządku
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#8
RE: Gothic 3 a Oblivion
widzicie wbrew niektorym opiniom Oblivuin ma wiecej fanow a to np dzieki temu ze g3 przesadzil z wymaganiami bethesda pokazala nam ze mozna uzyskac piekno bez kosmicznego peceta i 2gb ramuTańczę lae gothic to klimat i kazdy wie co to za uczucie isc lasem w gothicu i patrzac na zwierze bac sie go i zna radosc z odkrycia jakiegos nieznanego miejsca chociaz w obku tez na pieszo lub konno odkrylem wszystkie lokacje ale tak jak w carbonie tworcy zwalili sprawe powinno sie wszedzie dotrzes samemu a nie za pomoca teleportu bo w obku tez tak jest
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#9
RE: Gothic 3 a Oblivion
Teoretycznie nie lubię takich gier, ale Morrowind jest naprawdę fajny.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#10
Exclamation  RE: Gothic 3 a Oblivion
Odpowiedź Gawlosa ....
Co do wypowiedzi corey-a, (to jest lamer !!) on nigdy w życiu g3 nie przeszedł ... może zaczynał coś pogrywać ale na tym sie skończyło ;p
g1 też nie przeszedł ... udało mu sie tylko g2 NK .. ehh.Gothic to NIE TO SAMO CO Oblivion, te gry trudno porównywać.A jeżeli chodzi o fanów to zdecydowanie wygrywa seria Gothiców !! Myśle ze corey nawet jednej recenzji gothica nie przeczytał ...ta gra ma klimat, na który składa sie wiele rzeczy .. grafa muzyka grywalność .. itd gireca poprostu wciąga ma swoj niepowtarzalny świat do pewnych bohaterow mozna sie przywiązać do Gorna, Laresa, Diega, Miltena, Lee, Xardasa itd ;p W oblivionie o takich aspektach rozgrywki nawet przez chwile nie pomyślimy a ta fabuła ........ moim zdaniem porażka ...A do tego to skalowanie poziomu trudności cały czas do przodu, nie ważne jaki lvl ma nasz bohater damy rade każdemu (moje doświadczenia z Obliviona ) zero realizmu,nie liczy sie czy jestes na 10 czy na 100 lvl masz szanse rozwalić każdego a nooo prucz strażników .... A gothic tu na początku gry strach wejść do lasu, pamiętam moje doświedzczenia,ten dreszczk emocji gdy szedłem upolować cieniostrowa,okazało sie ze nie byłem jeszcze wystarczająco silny .......;d Eeee myśle że już wystarczy ... W każdym razie poczytajcie recenzje a aaa jeszce wymagania !! kto mówi że g3 ma za duże wymagania ?? A zastanawialiście sie kiedys jakie miał by Oblivion i te inne Obli cuś jeżeli nie miały by podzielonego świata na strefy wczytywania(każdy dom drzwi itd) zgroza, zamułka na mase ..... No nic mimo wszystko GOTHIC RZĄDZI !!!!!!!! I moim zdaniem zmiata te wszystkie Obli-gówna.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Gothic 3 a Oblivion)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gothic 2 Nk - Bardzo długie ładowanie #@tomek@# 0 2835 15.11.2012, 20:00
Ostatni post: #@tomek@#
Scared Dlaczego w grze Gothic 2 zapisy gry wczytują mi się 10 min ?! azyl457 9 5437 14.11.2012, 17:13
Ostatni post: azyl457
Question GOTHIC 2 błąd z grafiką prawie na początku gry. radd91 4 6988 04.11.2012, 22:57
Ostatni post: radd91

Skocz do:


Wybrane wątki (Gothic 3 a Oblivion)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jakie gry pójdą na tym zestawie Winter 2 29724 01.12.2012 11:19
Ostatni post: Winter
  Gry RPG lub cRPG na słaby pc damian92150 3 29964 29.11.2012 00:53
Ostatni post: Rincewind
  Szukam dobrej gry o magii na PC Krzysztof2003 2 25977 28.11.2012 21:57
Ostatni post: Krzysztof2003
  Nowy komputer-nie działaja gry adjuchas 4 24506 28.11.2012 20:42
Ostatni post: adjuchas
  ASUS N75S Karta Graficzna a BF3 k694735335 7 23487 28.11.2012 19:55
Ostatni post: elecktr
  Dobry laptop a nie tak wymagające gry się zacinają DEEMEED 14 46835 28.11.2012 16:26
Ostatni post: DEEMEED
  Jakie gry pójdą mi na tym pc. pcmaniakos 4 24302 28.11.2012 16:03
Ostatni post: Silver
  Portal 2 i L4D2 - W trybie kooperacji gry się zawieszają robi_10 0 22455 28.11.2012 00:00
Ostatni post: robi_10
  Sleeping Dogs brak odpowiedzi adjuchas 0 22919 27.11.2012 19:26
Ostatni post: adjuchas
  Jakie gry pójdą mi na tym pc. Arcich 6 23771 27.11.2012 17:48
Ostatni post: Silver
  Dziwny problem z KAŻDĄ GRĄ ! (tnie) Zielony1910 8 23575 27.11.2012 16:52
Ostatni post: Zielony1910
  MPPL 12 - problem ze strojami Freeback 0 21928 27.11.2012 16:51
Ostatni post: Freeback
  Assassin`s Creed III problem z rozdzielczością roman21 11 44688 27.11.2012 13:04
Ostatni post: roman21
  FIFA 13 - problem z płynnością gry luken7 2 24356 27.11.2012 09:32
Ostatni post: luken7
Question Gta Sa Mody i Muzyka mariuGh91 2 24068 27.11.2012 02:12
Ostatni post: mariuGh91