Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Gry na słabego pc.

#11
RE: Gry na słabego pc.
Polecam Test Drive Unlimited, bardzo dobre wyścigi i niezbyt wymagające Wesoły
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#12
RE: Gry na słabego pc.
Polecam jeszcze QUAKE LIVE
Rejestrujesz się następnie pobierasz i instalujesz specjalny pluing do gry i możesz już grać. Przed Tobą tylko kilku minutowe ładowanie i pobieranie małych plików. Gra się ciekawie lecz jedyną wadą jest to , że są tylko 3 serwery do wyboru i często jest full osób , ale trochę szczęścia i wejdziesz bez problemu !;) Ping nie gra roli w grze !

Strona z Grą: QUAKE LIVE
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#13
RE: Gry na słabego pc.
Proszę cię nie wspominaj mi nawet o cs 1.6 to największy badziew jaki może być nawet ten nowszy cs nie przypadł mi do gustu
Nie wiem czemu ludzie w to grają.
A ta 2 gra tez nie w moim stylu ale dzięki za chęci.
A jakieś Medal of Honor? Jakie jest warte uwagi ?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#14
RE: Gry na słabego pc.
Jak już, to nie badziew, tylko tobie się nie podoba. Badziew, bo za trudna i brzydka grafika? Tak jak, wcześniej pisali, Far Cry, NFS U2 dorzucę od siebie może Raymana 3, RE-VOLT< Klasyk
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#15
RE: Gry na słabego pc.
Może Symulator farmy 2009/10..?Max Payne 2.Albo battlefield bad company 2.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#16
RE: Gry na słabego pc.
W bad company 2 grałem super gierka zwłaszcza głos pazury Wesoły
Nie grałem w Max Payne i chyba tą gierkę sprawdzę wydaje się fajna.
Symulatory nie za bardzo mnie interesują.
W pon kumpel da mi najnowszego max payne na 8800 gt wedłóg testów odpalał 30 klatek
w full hd detale wysokie , swoją drogą podali kosmiczne wymagania , ale na minimum powinienem pograć najwyżej obejrzę pokaz slajdów i usunę z kompa hehe Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#17
RE: Gry na słabego pc.
(01.06.2012, 22:34)adam44444 napisał(a): W bad company 2 grałem super gierka zwłaszcza głos pazury Wesoły
Nie grałem w Max Payne i chyba tą gierkę sprawdzę wydaje się fajna.
Symulatory nie za bardzo mnie interesują.
W pon kumpel da mi najnowszego max payne na 8800 gt wedłóg testów odpalał 30 klatek
w full hd detale wysokie , swoją drogą podali kosmiczne wymagania , ale na minimum powinienem pograć najwyżej obejrzę pokaz slajdów i usunę z kompa hehe Wesoły

Nie powinno być aż tak zleOczko.Myśle że warte polecenia jest jeszcze
Assassin's Creed ale to już raczej nie na twój pc.Choć jeśli grałeś na nim w Gta4 to możesz spróbować.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#18
RE: Gry na słabego pc.
Assasina 1 pociągnie bo grałem ale 2 już niezbyt grywalna tak jak gta 4 15-30 fps
z przewaga 18 fps tak średnio
Dobra mam do sprawdzenia:
Resident Evil 5
Max Payne 1,2 i ten najnowszy
Ghost recon advanced warfighter 2
Need For Speed Pro Street
Gta 3 xd zaczynałem przygodę dopiero od Vice City
ObsCure II (fajny survial-horror)
Sniper Elite v2 te najnowsze powinno chodzić mi na nisko -średnich w 1270x720
Gothic 3 bo całego nie przeszłem (format) ale ładnie mi chodził po wgraniu łatek.
Fear 1,2 bo w 3 grałem na minimalnych nawet nieźle się grało Wesoły
Medal Of Honor Airbone
Dark Messiah of Might and Magic
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Dirt 2 i Dirt 3 w obydwie grałem ale pogram jeszczeOczko
Left For Dead 1 i 2
ALONE IN THE DARK 5

Co jeszcze byście dorzucili?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
gry survival na słaby pcgry na słaby pcgry na slaby pcgry z 2006-2008gry survival na slabe pc gry na słabego pcgry na slabe pcfajne gry fps na słaby pcgry na slabego pcfajne gry survival horror na slaby pc

Podobne wątki (Gry na słabego pc.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gry na Słabego Kompa Ne-Yo 4 5074 31.07.2011, 21:54
Ostatni post: gieniuchna
Ściana Gry na słabego laptopa MariszPL 15 9310 05.07.2011, 21:53
Ostatni post: MariszPL
  Gry na mojego dość słabego kompa adam633 3 2038 25.06.2011, 15:41
Ostatni post: fint

Skocz do:


Wybrane wątki (Gry na słabego pc.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jakie gry pójdą na tym zestawie Winter 2 27413 01.12.2012 11:19
Ostatni post: Winter
  Gry RPG lub cRPG na słaby pc damian92150 3 27492 29.11.2012 00:53
Ostatni post: Rincewind
  Szukam dobrej gry o magii na PC Krzysztof2003 2 23641 28.11.2012 21:57
Ostatni post: Krzysztof2003
  Nowy komputer-nie działaja gry adjuchas 4 22200 28.11.2012 20:42
Ostatni post: adjuchas
  ASUS N75S Karta Graficzna a BF3 k694735335 7 21211 28.11.2012 19:55
Ostatni post: elecktr
  Dobry laptop a nie tak wymagające gry się zacinają DEEMEED 14 43202 28.11.2012 16:26
Ostatni post: DEEMEED
  Jakie gry pójdą mi na tym pc. pcmaniakos 4 21985 28.11.2012 16:03
Ostatni post: Silver
  Portal 2 i L4D2 - W trybie kooperacji gry się zawieszają robi_10 0 20218 28.11.2012 00:00
Ostatni post: robi_10
  Sleeping Dogs brak odpowiedzi adjuchas 0 20697 27.11.2012 19:26
Ostatni post: adjuchas
  Jakie gry pójdą mi na tym pc. Arcich 6 21457 27.11.2012 17:48
Ostatni post: Silver
  Dziwny problem z KAŻDĄ GRĄ ! (tnie) Zielony1910 8 21330 27.11.2012 16:52
Ostatni post: Zielony1910
  MPPL 12 - problem ze strojami Freeback 0 19581 27.11.2012 16:51
Ostatni post: Freeback
  Assassin`s Creed III problem z rozdzielczością roman21 11 40952 27.11.2012 13:04
Ostatni post: roman21
  FIFA 13 - problem z płynnością gry luken7 2 22109 27.11.2012 09:32
Ostatni post: luken7
Question Gta Sa Mody i Muzyka mariuGh91 2 21772 27.11.2012 02:12
Ostatni post: mariuGh91