Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI

SEMPIRE
(Pozycjonowanie stron)


Data rejestracji: 05.03.2018
Data urodzenia: Nie określono
Czas lokalny: 21.03.2019, godzina 22:53
Status: Offline

Informacje o SEMPIRE
Dołączył: 05.03.2018
Ostatnia wizyta: 15.03.2019, 17:58
Razem postów: 4 (0,01 postów dziennie | 0 procent wszystkich postów)
(Znajdź wszystkie posty)
Razem wątków: 0 (0 wątków dziennie | 0 procent wszystkich wątków)
(Znajdź wszystkie wątki)
Spędzony czas online: 59 Minut, 39 Sekund
Poleconych użytkowników: 0

Dane kontaktowe
Strona domowa: https://www.sempire.pl/
E-mail: E-mail.
  
Dodatkowe informacje o SEMPIRE
Płeć: Nie podano
Zainteresowania: SEM, SEO, pozycjonowanie stron www, marketing internetowy, audyty seo, Google Adwords, wyszukiwarki internetowe
Miejsce zamieszkania: Poznań
Opis: SEMPIRE to agencja SEO/SEM specjalizująca się w marketingu internetowym, dostarczająca swoim klientom unikatowych rozwiązań zwiększających widoczność strony w sieci i jej popularność wśród użytkowników. Pozyskiwanie klientów za pośrednictwem reklamy w Internecie to złożony, wymagający staranności proces, jednak zespół SEMPIRE może się pochwalić długoletnim doświadczeniem i solidną wiedzą, zarówno teoretyczną, jak i praktyczną. Optymalizacja witryny pod kątem słów kluczowych jest dostosowana do wymagań wyszukiwarek tak, by wyniki wyszukiwania wyświetlały firmę klienta jak najwyżej. Dokładna znajomość standardów i zasad rządzących wskaźnikami rankingowymi Google to baza informacyjna, na podstawie której agencja SEMPIRE jest w stanie przeprowadzić kompleksowy audyt SEO, wyciągając praktyczne wnioski i układając listę zaleceń, których wprowadzenie zwiększy efektywność witryny. Szczególnej uwadze klientów warto polecić kampanie Google Ads– w największym skrócie polega ona na tym, że linki sponsorowane prowadzące do strony zainteresowanego wyświetlają się na górze w odpowiedzi na wyszukiwanie określonej frazy w Google. To skuteczne i finansowo korzystne rozwiązanie, pozwalające ponadto na dokładną analizę statystyk obejmujących m.in. wyświetlenia reklamy czy kliknięcia w nią. Reklamodawca ma ponadto pełną swobodę decyzji, czy chce emitować swoją reklamę tylko na komputerach stacjonarnych, czy również na urządzeniach mobilnych.