Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep

#1
Scared  gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Moje pytania czy po wysłaniu do sklepu zepsutego sprzętu do sklepu zepsuty podzespół ( w moim przypadku karta graficzna Gigabyte od serwisu wiem że to chip graficzny) to czy sklep może nie założyć mi numeru sprawy nie informować o tym co się dzieje nie odpowiadać na zadane pytania ?. Pytam ponieważ może to się ciągnąc w nieskończoności (opinie o sklepie). Jak wygląda naprawa kart amerykańskiego producenta w ramach pandemii jeśli loty samolotowe nie funkcjonują ?
Jeśli nawet sklep wyśle kartę do serwisu to serwis wymieni mi chip graficzny/kartę jeśli sam mi wtedy mówił iż nie ma go na stanie bez dostawy z USA czy wysłania tam całej karty ? Ostatnie pytanie czy mogę prosić serwis o to by mnie w ogóle poinformował o tym że do nich doszła karta. Karta jest nowa zakupiona w maju droga starej nie mam potrzebna mi jest do pracy (tester gier, praca biurowa) oraz rozrywki. Mieszkam sam nie mam już rodziców brat mieszka za granicą, Komputer pozwala mi to jakoś przetrwać. Jestem schorowany mam też problem z sercem stąd obawiam się długich procesów. Jak zakupiłem w paczce nie dostałem ani paragonu ani faktury ani nawet faktury w wersji elektronicznej. Przesłałem im wydrukowany od nich z emaila wzór zwrotu gdzie podałem numer konta w razie ewentualnego zwrotu pieniędzy w paczce wydrukowane potwierdzenie przelewu oraz wydruk profilu sklepu produkt numer zamawiania cena. Od kiedy oddał mi kartę stwierdzając uszkodzony chip nie odpwoiada na telefony.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#2
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Serwis raczej funkcjonuje teraz normalnie z tego co wiem, jedynie może troszeczkę dłużej to trwać jeżeli by musieli jakiś sprzęt dla ciebie sprowadzać .

Jaki to wogole sklep?
Bo jeżeli będą problemy to zacznij od telefonu do rzecznika praw konsumenta
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#3
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
net-s w po naleganiu dostałem informacje iż wysłali.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#4
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Czytałem opinie takie niezbyt o tym sklepie sam miałem tam parę razy coś kupować ale jednak kupiłem w jednym ze znanych mi już sklepów przez te właśnie opinie . Z drugiej strony nie wiem na ile są to miarodajne opinie gdyż o dosłownie każdym sklepie można takowe w internecie znaleźć . No nic teraz pozostaje czekać niestety dosyć długo serwis ma 14 dni od otrzymania sprzętu na decyzję co zrobi z kartą. Prawdopodobne dostaniesz nową bo serwis producenta nie bawi się w wylutowywanie rdzeni .
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj - POMAGANIE NIC NIE KOSZTUJE,A TAK WIELE ZNACZY. Wesoły
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#5
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
No cóż , oby się potoczyło dobrze , jak się będą opieprzac to zacznij od telefonu do rzecznika i postraszenia
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#6
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Co do zasady. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, jeśli do tego czasu nie odpowiedzą reklamacja jest z automatu uznawana. Potem ma kolejne 14 dni na naprawę. Tyle teoria - z praktyką bywa różnie bo wszystko zależy od dobrej woli sklepu. Wiadomo zawsze można ciągać się po sądach ale komu się chce... Jeśli po 14 dniach nie oddadzą naprawionego sprzętu można ubiegać się o zwrot pieniędzy. Lepiej jest powoływać się przy reklamacji na rękojmię a nie na gwarancję.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#7
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Okazało się że nie wysłali do gigabyte dzwoniłem podałem numer seryjny karty. Napisałem iż czuję się oszukiwany i podejmę stosowne kroki to odpisali
My wysyłamy produkt do serwisu naszego dostawcy a on do autoryzowanego serwisu producenta. Nikt Pana nie oszukuje, my jako sklep też nie możemy wysyłać bezpośrednio do serwisu producenta. Reklamacja jest w trakcie realizacji
A zaraz później
Dzień dobry
Otrzymałem informację odnośnie Pana reklamacji iż jest w trakcie testów

Chciałbym się was zapytać czy sklep nie może bezpośrednio wysłać do producenta ?
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#8
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Może ale nie zawsze to robi .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#9
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
A kim jest dostawca ? bo mi napisali iż karta jest w trakcie testów a to ma mi się nijak do dostawcy do którego tydzień temu wysłali. Tego nie rozumiem Ysz
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#10
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
niestety nie umiem odpowiedzieć .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ściana Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował sowa997 2 1375 12.06.2017, 22:33
Ostatni post: sowa997
  Dziwna Gwarancja Copelland 1 700 16.02.2017, 17:07
Ostatni post: pieterman09
  Przedłużona gwarancja Zotac Benus 5 2385 28.09.2016, 20:50
Ostatni post: Kwiecio007

Skocz do:


Wybrane wątki (gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Karta graficzna do 200zł danqe 6 1470 14.06.2019 19:59
Ostatni post: pieterman09
  Niskoprofilowa karta graficzna do Ryzen 3 1200 adiq1033 1 1419 06.06.2019 06:18
Ostatni post: pieterman09
  Zniekształcony dźwięk po wymianie karty graficznej Zeox 0 1376 02.06.2019 14:55
Ostatni post: Zeox
  Laptop Sony Vaio i problem z dedykowaną kartą graficzną lucas7911 3 1815 27.05.2019 18:52
Ostatni post: lucas7911
  Wymiana Karty graficznej. mondark 4 1559 24.05.2019 14:50
Ostatni post: pieterman09
  Nowa karta graficzna leny1409 14 2817 12.05.2019 21:53
Ostatni post: paintedfireworks
  Z10PE-D8 WS Dwie karty Graficzne fansi71 4 1637 12.05.2019 21:17
Ostatni post: paintedfireworks
  Corsair vs450 czy uciągnie rx570??? damian1000000 3 1171 08.05.2019 16:32
Ostatni post: MonteCristo
  Karty z biur graficznych lukash57 9 1717 07.05.2019 13:43
Ostatni post: lukash57
  Która karta lepsza ????? jarek874 7 1521 05.05.2019 17:27
Ostatni post: pieterman09
  Karta graficzna do plyty gigabyte ga-ma770-ds3 Naboo 14 2556 02.05.2019 10:02
Ostatni post: Naboo
  karty w SLI (ogólnie para) jak dobierać do GTX 1060 Vainamonen 3 1544 01.05.2019 00:23
Ostatni post: paintedfireworks
  Pytanie co do działania i zakupu RTX 2060 Xmixso 11 2663 30.04.2019 06:25
Ostatni post: pieterman09
  Trzeszcząca karta po uruchomieniu gry TraczU 0 956 27.04.2019 18:58
Ostatni post: TraczU
Sad Problem z Kartą Gigabyte RX570 4GB funfelo 13 2705 27.04.2019 17:09
Ostatni post: funfelo