Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep

#1
Scared  gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Moje pytania czy po wysłaniu do sklepu zepsutego sprzętu do sklepu zepsuty podzespół ( w moim przypadku karta graficzna Gigabyte od serwisu wiem że to chip graficzny) to czy sklep może nie założyć mi numeru sprawy nie informować o tym co się dzieje nie odpowiadać na zadane pytania ?. Pytam ponieważ może to się ciągnąc w nieskończoności (opinie o sklepie). Jak wygląda naprawa kart amerykańskiego producenta w ramach pandemii jeśli loty samolotowe nie funkcjonują ?
Jeśli nawet sklep wyśle kartę do serwisu to serwis wymieni mi chip graficzny/kartę jeśli sam mi wtedy mówił iż nie ma go na stanie bez dostawy z USA czy wysłania tam całej karty ? Ostatnie pytanie czy mogę prosić serwis o to by mnie w ogóle poinformował o tym że do nich doszła karta. Karta jest nowa zakupiona w maju droga starej nie mam potrzebna mi jest do pracy (tester gier, praca biurowa) oraz rozrywki. Mieszkam sam nie mam już rodziców brat mieszka za granicą, Komputer pozwala mi to jakoś przetrwać. Jestem schorowany mam też problem z sercem stąd obawiam się długich procesów. Jak zakupiłem w paczce nie dostałem ani paragonu ani faktury ani nawet faktury w wersji elektronicznej. Przesłałem im wydrukowany od nich z emaila wzór zwrotu gdzie podałem numer konta w razie ewentualnego zwrotu pieniędzy w paczce wydrukowane potwierdzenie przelewu oraz wydruk profilu sklepu produkt numer zamawiania cena. Od kiedy oddał mi kartę stwierdzając uszkodzony chip nie odpwoiada na telefony.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#2
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Serwis raczej funkcjonuje teraz normalnie z tego co wiem, jedynie może troszeczkę dłużej to trwać jeżeli by musieli jakiś sprzęt dla ciebie sprowadzać .

Jaki to wogole sklep?
Bo jeżeli będą problemy to zacznij od telefonu do rzecznika praw konsumenta
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#3
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
net-s w po naleganiu dostałem informacje iż wysłali.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#4
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Czytałem opinie takie niezbyt o tym sklepie sam miałem tam parę razy coś kupować ale jednak kupiłem w jednym ze znanych mi już sklepów przez te właśnie opinie . Z drugiej strony nie wiem na ile są to miarodajne opinie gdyż o dosłownie każdym sklepie można takowe w internecie znaleźć . No nic teraz pozostaje czekać niestety dosyć długo serwis ma 14 dni od otrzymania sprzętu na decyzję co zrobi z kartą. Prawdopodobne dostaniesz nową bo serwis producenta nie bawi się w wylutowywanie rdzeni .
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj - POMAGANIE NIC NIE KOSZTUJE,A TAK WIELE ZNACZY. Wesoły



Kart Graficznych na daną chwilę właściwie NIE MA poza szrotami przepłaconymi . Jeśli masz grafikę to NIE JEST czas na jej wymianę czekaj co najmniej do wiosny ! 
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#5
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
No cóż , oby się potoczyło dobrze , jak się będą opieprzac to zacznij od telefonu do rzecznika i postraszenia
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#6
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Co do zasady. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, jeśli do tego czasu nie odpowiedzą reklamacja jest z automatu uznawana. Potem ma kolejne 14 dni na naprawę. Tyle teoria - z praktyką bywa różnie bo wszystko zależy od dobrej woli sklepu. Wiadomo zawsze można ciągać się po sądach ale komu się chce... Jeśli po 14 dniach nie oddadzą naprawionego sprzętu można ubiegać się o zwrot pieniędzy. Lepiej jest powoływać się przy reklamacji na rękojmię a nie na gwarancję.
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#7
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Okazało się że nie wysłali do gigabyte dzwoniłem podałem numer seryjny karty. Napisałem iż czuję się oszukiwany i podejmę stosowne kroki to odpisali
My wysyłamy produkt do serwisu naszego dostawcy a on do autoryzowanego serwisu producenta. Nikt Pana nie oszukuje, my jako sklep też nie możemy wysyłać bezpośrednio do serwisu producenta. Reklamacja jest w trakcie realizacji
A zaraz później
Dzień dobry
Otrzymałem informację odnośnie Pana reklamacji iż jest w trakcie testów

Chciałbym się was zapytać czy sklep nie może bezpośrednio wysłać do producenta ?
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#8
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
Może ale nie zawsze to robi .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#9
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
A kim jest dostawca ? bo mi napisali iż karta jest w trakcie testów a to ma mi się nijak do dostawcy do którego tydzień temu wysłali. Tego nie rozumiem Ysz
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#10
RE: gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep
niestety nie umiem odpowiedzieć .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ściana Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował sowa997 2 1471 12.06.2017, 22:33
Ostatni post: sowa997
  Dziwna Gwarancja Copelland 1 827 16.02.2017, 17:07
Ostatni post: pieterman09
  Przedłużona gwarancja Zotac Benus 5 2535 28.09.2016, 20:50
Ostatni post: Kwiecio007

Skocz do:


Wybrane wątki (gwarancja w czasie pandemi i problematyczny sklep)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Adapter DMS - DVI analog ? Squeazz 0 958 09.04.2020 17:50
Ostatni post: Squeazz
  Karta graficzna do 1000zł lepsza od obecnej Ajgor 18 2003 01.04.2020 17:40
Ostatni post: Ajgor
  Karta graficzna do i3 Bmbr 6 1134 01.04.2020 12:16
Ostatni post: pieterman09
  Karta Graficzna do starego phenoma 955. supertrucks 5 1123 28.03.2020 19:32
Ostatni post: pieterman09
  MSI RTX Gaming, która wersja? dziobak89 5 1150 27.03.2020 09:13
Ostatni post: Bombba
  Karta do I5 8400 do 1500 zł adamjabol 2 1017 26.03.2020 22:49
Ostatni post: paintedfireworks
  NVIDIA Quadro dla CAD/CAM damianprz 4 1251 25.03.2020 12:08
Ostatni post: damianprz
  GTX czy R9? Bombba 13 1818 23.03.2020 12:53
Ostatni post: pieterman09
  Nowa karta graficzna do 1050 zł baTTo 7 1052 20.03.2020 15:54
Ostatni post: baTTo
  gtx1650 i stary komp kamilos2223 10 1619 18.03.2020 20:07
Ostatni post: kamilos2223
  Wymiana karty w starym kompie do 1000 zł. radek184m 7 1077 17.03.2020 17:08
Ostatni post: paintedfireworks
  Wymiana karty graficznej smutazz 3 981 17.03.2020 09:13
Ostatni post: paintedfireworks
Ściana Zacinanie się w grach gtx950m tigger 0 793 16.03.2020 22:32
Ostatni post: tigger
  Wymiana karty graficznej MicekM 8 1066 13.03.2020 16:24
Ostatni post: pieterman09
  Karta graficzna a stara płyta główna Gregoryzet 10 1427 13.03.2020 11:09
Ostatni post: pieterman09